קלופ זעם על התיקולים של ברנלי: "צריך לעצור את זה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מנג'ר ליברפול צרח על דייץ בעקבות התיקולים של שחקניו: "השופטים חייבים לדאוג שזה לא יקרה, גומז נפצע וכנראה שלמשך תקופה". פירמינו שעלה מהספסל כבש בנגיעה הראשונה בדרך ל-1:3, שביעות רצון מכך שקייטה הצטיין

(גודל טקסט)
ליברפול נראתה אתמול רע כשפיגרה 1:0 מול ברנלי מהתחתית, שיחקה בהרכב חסר כשאפילו מוחמד סלאח סופסל והשוער אליסון טעה ובאנגליה כבר ראו כיצד המחזור ה-15 מסתיים בהגדלת הפער של מנצ'סטר סיטי בפסגה לחמש נקודות, אבל מילנר השווה במהרה, קלופ העלה את פירמינו וסלאח מהספסל וזה הסתיים ב-1:3 לאדומים.


ליברפול רשמה שיא מועדון כשצברה 39 נקודות אחרי 15 מחזורים ובכך מחקה את המאזן הכי טוב שלהם עד אתמול, 38 נקודות ב-15 מחזורים בעונת 1990/91, אבל הם עדיין רק מקום שני. קלופ יכול להיות מרוצה שרוברטו פירמינו שמציג מיכולת רעה כבר תקופה ארוכה נכנס כמחליף והעלה ל-1:2 כעבור שלוש דקות על המגרש.


1 – Roberto Firmino scored with his first touch of the ball after coming on as a substitute for Liverpool versus Burnley. Impact. pic.twitter.com/O22xei7A0Z

— OptaJoe (@OptaJoe) 5 בדצמבר 2018


אחרי הניצחון זעם יורגן קלופ על המנג'ר המארח שון דייץ' שהתיר לשחקניו לגלוש בצורה מסוכנת ולתקל שוב ושוב את שחקני ליברפול. "כמנג'ר (ברנלי) אתה חייב להגיד לשחקנים שלך שהם לא יכולים לעשות כאלה דברים. אמרתי את זה גם לשופט שהוא חייב להגן יותר על השחקנים", אמר במסיבת העיתונאים. המגן טרנט אלכסנדר ארנולד נכנס כבר בדקה ה-23 בעקבות פציעתו של ג'ו גומז, שנפגע בקרסול ומסתמן שייעדר מהמשחקים הקרובים לכל הפחות. החדשות הטובות באנפילד הן שנבי קייטה, הרכש מלייפציג, היה המצטיין במשחק בדרך לניצחון החשוב.


קלופ הוסיף במסיבת העיתונאים: "הם רצו להיות אגרסיביים וזה בסדר. אגרסיביות היא חלק מהמשחק, אבל צריך להיזהר. לגלוש 6-7 מטרים לעבר שחקן יריב, בדרך כלל המאמנים לא מאפשרים את זה. כולנו רוצים לנצח משחקים, אבל אפשר לבחור דרכים אחרות לעשות זאת. מישהו חייב לומר 'תפסיקו לעשות את זה'. זה חוסר מזל מה שקרה לגומז ואני לא טוען שבן מי עשה זאת בכוונה, אבל השופטים חייבים לדאוג שזה לא יקרה כל הזמן. גומז פצוע וכנראה לא לזמן קצר".



פירמינו. כבש בנגיעה הראשונה בכדור (Gettyimages)


דייץ' שרשם שישה הפסדים בשבעת המשחקים אחרונים, טען שהוא מרוצה מהאנרגיה שהראתה ברנלי. על השיחה שלו עם קלופ אמר: "זה לא היה ריב. בסך הכל אמרתי לו כל הכבוד על הניצחון והוא אמר לי כמה מילים, אבל אני חושב שעשינו כמה תיקולים מצוינים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי