צ'לסי בנפילה, מאוריציו סארי: "אני מאוד מודאג"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | AFP

חלום האליפות הולך ומתרחק מסטמפורד ברידג', אחרי ההפסד 2:1 לוולבס. הבלוז רחוקים כבר 10 נקודות מסיטי המוליכה. המנג'ר טען: "לפעמים לשחקנים שלי יש יותר מדי ביטחון"

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)
צ'לסי ממשיכה לאבד גובה במירוץ האליפות באנגליה, אחרי שהפסידה אתמול (רביעי) 2:1 במוליניו לוולבס. זהו הפסד שני בשלושה משחקים לבלוז, שנוצחו גם לפני שבוע וחצי 3:1 בדרבי מול טוטנהאם בוומבלי. הקבוצה של אברמוביץ' רחוקה כבר 10 נקודות ממנצ'סטר סיטי המוליכה, ונראה שהיא תצטרך להסתפק במאבק על הכרטיס לליגת האלופות בלבד.


המאמן מאוריציו סארי אמר בסיום: "אני באמת מאוד מודאג, לא מהתוצאה אלא מכך שלא היינו מסוגלים להגיב לשער הראשון שלהם. כשהובלנו 0:1 היו לנו עוד 4-5 הזדמנויות, אבל החמצנו והפסדנו הכל בסוף. לא חושב שזה תלוי בחילופים שעשיתי אלא במנטליות שלנו. לא היינו מפסיק תחרותיים ואני לא יודע למה". על הקרב של צ'לסי נגד מנצ'סטר סיטי בשבת (19:30, ישיר בספורט1) אמר: "הם קבוצה מקטגוריה אחרת. אולי זה טוב שהפסדנו לפני המשחק עם סיטי, כי לפעמים לשחקנים שלי יש יותר מדי ביטחון".


סארי הוסיף לגבי התוצאה: "ברור שאני מאוכזב. שיחקנו טוב מאוד בחצי הראשון ויכולנו להרוג את המשחק. לפתע קיבלנו גול שבא משום מקום. נשאר לנו מספיק זמן לנצח אותם ולכן לא הצלחתי להבין את התפקוד שלנו. באיטליה צברתי 91 נקודות ועדיין הפסדתי את הסקודטו, לכן אני יודע כמה כל נקודה חשובה במאבק האליפות.


The boss reflects on Wolves' winning goal after his side came from behind to take all three points against @ChelseaFC. #WOLCHE

pic.twitter.com/5Bd1cnj0FG

— Wolves (@Wolves) 5 בדצמבר 2018


בצד השני, וולבס, שלא ניצחה שישה משחקים ברצף עד הניצחון אמש ולא פלא שהמנג'ר נונו עסק לא רק בניהול המשחק, אלא גם ניצח על הקהל הביתי ביציע וניסה להלהיב אותם כדי לעודד את שחקניו. "מגיע קרדיט ענק לשחקנים שלי, הם האמינו בעצמם. כל אחד במוליניו הרגיש שאנחנו יכולים לעשות את זה". אצל הזאבים, שמצליחים להקשות דווקא על הקבוצות הגדולות אחרי שסיימו גם בתוצאות תיקו 1:1 נגד מנצ'סטר סיטי ו-1:1 נגד ארסנל מוקדם יותר העונה, הרשים דיוגו ז'וטה הפורטוגלי שכבש את שער הניצחון. זהו שער בכורה בליגה לשחקן הצעיר ששיחק בעבר באתלטיקו מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי