קלופ: "לא מכיר הרבה שחקנים שהיו מבקיעים כמו סלאח"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

מנג'ר ליברפול החמיא לקלופ אחרי ה-0:4 על בורנמות': "לא רק השערים שלו היו מדהימים, אלא כל המשחק שלו". מצרי העניק את פרס השחקן המצטיין למילנר, שחגג 500 משחקים: "מקווה לעוד משחקים כאלה, הפרס שלו"

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)
ליברפול תשחק ביום שלישי נגד נאפולי כשהיא חייבת לנצח במשחק שיכריע לגבי המשך דרכה בליגת האלופות. היא יכולה לשאוב אופטימיות מכך שתגיע אליו בכושר טוב במיוחד והמקום הראשון בפרמיירליג לאחר שהביסה 0:4 את בורנמות' במשחק בו מוחמד סלאח כיכב עם שלושער והזכיר את היכולת הנהדרת משנה שעברה כששניים מהשערים נכבשו במבצעי יחיד נפלאים. בניגוד למצרי, מי שסבל מיום נוראי היה בלם בורנמות' סטיב קוק שכבש שער עצמי ולא הצליח לעצור את סלאח בשום אופן. מספר 11 של האדומים קיבל את הציון 9 ב"סאנדיי מירור", כשקוק רק עם 4. ב"ליברפול אקו" נכתב שזו הייתה ההצגה הכי טובה של ליברפול העונה וסלאח לקח את הכדור הביתה אחרי הופעת שיא.


סלאח כבש 42 שערים ב-52 משחקים בפרמיירליג כשרק אלן שירר ואנדי קול הקדימו אותו כאשר כבשו אותה כמות ב-45 משחקים. בנוסף עלה המצרי למקום הראשון בטבלת הכובשים בפרמיירליג, אותו הוא חולק יחד פייר-אמריק אובמיאנג מארסנל כששניהם כבשו עד כה עשרה שערים כל אחד. כוכב ליברפול ריגש כשהעניק את "פרס השחקן המצטיין של המשחק" שקיבל לג'יימס מילנר, ששיחק את משחקו ה-500 בקריירה. "אני לא לוקח את הפרס הזה", אמר סלאח ל"סקיי": "הוא מגיע לג'יימס מילנר. הפרס מגיע לו כי הוא היה מצוין היום והייתה לו עונה מדהימה. אני מקווה שיהיו לי עוד משחקים כמו היום, אבל הפרס של מילנר".


בנוסף, ליברפול שברה שיא מועדון כאשר השיגה 42 נקודות ב-16 המשחקים הראשונים של העונה בפרמיירליג, מאזן הנקודות הכי גבוה שהיה לה ב-26 השנים בהן הליגה קיימת במתכונתה הנוכחית. מוליכת הטבלה גם השוותה שיא של פתיחת עונה בליגה עם 16 משחקים בלי הפסד, ובאופן כללי לא הפסידה ב-17 משחקי הליגה האחרונים שלה, כולל האחרון בעונה שעברה, מאז ההפסד 1:0 לצ'לסי.

.@MoSalah has scored in all 3⃣ apps v Bournemouth and becomes the fastest @LFC player to reach 4⃣0⃣ @premierleague goals for the club pic.twitter.com/7TBGv1r7Gs

— Sky Sports Statto (@SkySportsStatto) 8 בדצמבר 2018

המנג'ר יורגן קלופ לא היה יכול שלא לפרגן בענק לסלאח: "בכל מה שאתה עושה בכדורגל, אתה חייב מישהו שיסיים את זה. מה שסלאח עשה במשחק היה יוצא מהכלל. אני לא מכיר הרבה שחקנים בעולם שהיו מבקיעים את שני השערים האלה. לא רק השערים שלו היו מדהימים, אלא כל המשחק שלו. אתה אף פעם לא רואה משחק מושלם, אבל התוצאה הזאת מצוינת עבורנו. במחצית אמרתי לשחקנים שאנחנו יכולים אפילו להשתפר". מנג'ר בורנמות' אדי האו הסכים עם קלופ: "סלאח היה מדהים, לא? הוא היה חד מאוד ולא הצלחנו לעצור אותו".


5️⃣0️⃣0️⃣ games
3️⃣ more points
1️⃣ new position
⚽️⚽️⚽️ Mo
for an hour or so… pic.twitter.com/qjPBQllkE5

— James Milner (@JamesMilner) 8 בדצמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי