נוויל: "זה כמעט נס שסטרלינג מצליח לשחק טוב במצב הזה"

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | AFP

הפרשן התייחס לתפקודו של קשר סיטי: "יש לו מנטליות חזקה". ארבעה מאוהדי צ'לסי הורחקו מסטמפורד ברידג'. האוהד שקילל את השחקן: מתנצל אם אמרתי דברים שפגעו בו, לא הייתי צריך להשתמש בשפה הזו"

(גודל טקסט)
פרשת האוהד שקילל את ראחים סטרלינג בצורה גזענית בניצחון 0:2 של צ'לסי על מנצ'סטר סיטי, יצרה הד ענק בכדורגל האנגלי וגינויים מקיר לקיר. הבלוז הודיעו שהם איתרו ארבעה אוהדים שצעקו קללות בעלות אופי גזעני והשעו אותם מכניסה למשחקים. במנצ'סטר סיטי הביעו סיפוק מכך.


אוהד צ'לסי המכונה "דין", זוהה כמי שקילל את הקשר וטען שצעק לעברו: "אתה מבוכה לאנגליה", אבל אמר שלא זרק קללות גזעניות. האוהד התראיין בתוכנית הרדיו "טוק ספורט": "אמרתי לסטרלינג שהוא בזבוז של מקום ומבוכה לאנגליה, אבל לא יותר מזה. כל היציע התחיל לצעוק לו "אתה רץ כמו בחורה". דין הוסיף כשנשאל אם יש לו מה להגיד: "אני מתנצל אם אמרתי דברים שפגעו בו. לא הייתי צריך להשתמש בשפה הזאת".


גארי נוויל הפרשן ושחקן מנצ'סטר יונייטד בעבר, אמר כי הפוסט של שחקן הסיטי באינסטגרם על כך שהתקשורת מלבה את השנאה נגד שחקנים שחומי עור בבריטניה, הם דברים שהוא מחזיק בלב כבר כמה שנים וזה לא קרה רק בעקבות הקללות של אוהד צ'לסי. "אני מתפלא שסטרלינג מצליח לשחק כל כך טוב עם היחס הזה שהוא מקבל", אמר מגן העבר. "זה כמעט נס מבחינתי".


הפרשן, שהיה עוזר מאמן הנבחרת ביורו 2016, גילה שהקשר ביקש ממנו עזרה כשלפני הטורניר התקשורת והאוהדים יצאו נגדו על יכולתו וזה המשיך ביורו ולאחריו: "הוא הרגיש שהפכו אותו למטרה ולא ידע מה לעשות בעניין. זה היה רוע לב מצד כולם. סטרלינג שאל אותי למה כל זה קורה ולמה כולם מקבלים את זה. ראיתי שיש לו מנטליות חזקה, אבל הוא גם פגיע מאוד בקטע של איך שהוא נאבק עם הביקורות האלה".



Tuesday's MIRROR Sport: "Vicious And Targeted" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/oKs52l2rtg

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 10 בדצמבר 2018



נוויל גם טען שהארי קיין היה גרוע ביורו 2016, אבל בגלל שהוא בלונדיני עם עיניים כחולות טענו שהיכולת הרעה היא מכיוון שהוא נאלץ לבעוט קרנות תחת המאמן רוי הודג'סון. בעוד שההתקפות על סטרלינג נשאו אופי שונה לחלוטין: "הוא קיבל עלבונות קשים מאוד בעיקר מהתקשורת. נזכרתי שזה קרה גם לאשלי קול כששיחק איתנו. הוא היה כמו פליט במונחים של כדורגל".


גארי נוויל: "נס שסטרלינג משחק טוב במצב כזה" (Gettyimages)


בנושא אחר, שוערה האמריקאי של קולומבוס קרו, זאק סטפן, חתם הערב על חוזה לארבע שנים במנצ'סטר סיטי והוא יחבור לאלופת אנגליה בחודש יולי 2019.




Man City have agreed a "historic transfer" for goalkeeper Zack Steffen.
https://t.co/uXi3BdY6Yqpic.twitter.com/9ZjJ8UHneI

— BBC Sport (@BBCSport) December 11, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי