תפנית דרמטית: דויד דה חאה צפוי להאריך את חוזהו ביונייטד

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Gettyimages

בניגוד לפרסומים בתקופה האחרונה, השוער יישאר באולד טראפורד ויהפוך לשוער עם השכר הגבוה בעולם תמורת כ-400 ליש"ט לשבוע. מוריניו: "אנחנו זקוקים לשחקנים הכי טובים, ודה חאה הוא השוער הכי טוב בעולם"

(גודל טקסט)

למרות הדיווחים בשבועות האחרונים, שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה עשוי בכל זאת להישאר בקבוצה ואף יאריך את חוזהו כשהוא עומד להיות השחקן עם השכר הכי גבוה בליגה אחרי אלכסיס סאנצ'ס. אם להאמין לדיווח של ה"סאן" הבוקר (שישי), התפתחה תפנית דרמטית בנושא שוער השדים האדומים. חוזהו היה אמור להסתיים בקיץ הקרוב, ולפי הידיעות מנצ'סטר יונייטד הפעילה סעיף הארכת חוזה אטומטית עד קיץ 2020, אבל בגלל שהשוער לא הסכים להאריך את חוזהו וכנראה רצה לעזוב המועדון היה נאלץ למכור אותו בקיץ הקרוב כדי לקבל עליו סכום העברה גבוה, אחרת מינואר 2020 הוא היה עוזב חופשי ללא תמורה.

כעת, על פי הדיווח החדש הסכים דה חאה להישאר ביונייטד תמורת שכר ענק של 400 אלף ליש"ט לשבוע (שכר שיכלול גם בונוסים כמו סאנצ'ס) שיעשה אותו השוער בעל המשכורת הגבוהה ביותר בעולם. לפי הדיווח, דה חאה אמר לחבריו כי הוא קרוב לסכם על הארכת חוזה בשדים האדומים. מעבר לעובדה שהדבר יהווה הישג ענק לז'וזה מוריניו, שבאחרונה שחקנים לא רוצים לבוא לשחק אצלו, זה גם יהיה אות לכך שיונייטד לא ויתרה על הרצון שלה להישאר אחת הגדולות בעולם והדבר יעודד שחקנים אחרים בקבוצה להאריך חוזים או לא לעזוב.

פאריס סן ז'רמן הוזכרה כאחת הקבוצות שרצו את שוער ריאל מדריד לשעבר בקיץ הקרוב והיו מוכנים לשלם עליו 60 מיליון יורו כמחליפו של ג'יאנלואיג'י בופון הוותיק בן ה-40 שעשוי לעזוב. מוריניו טען באחרונה כי בניגוד לפרסומים, השוער הספרדי דווקא רוצה להישאר ולא לעזוב. בנוסף ז'ורז' מנדש הוא הסוכן של המאמן והשוער יחדיו. "אם אנחנו רוצים להיות הקבוצה הטובה בעולם אנחנו זקוקים לשחקנים הכי טובים, ודה חאה הוא השוער הכי טוב בעולם", אמר מוריניו.

דה חאה. פאריס סן ז'רמן רצתה אותו (Gettyimages)
דה חאה. פאריס סן ז'רמן רצתה אותו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי