גווארדיולה: "אגוארו ודה בריינה התאמנו בלי כאבים ואין סיבה שלא יהיו בסגל"

קיוון דה בריינה עם סרחיו אגוארו
קיוון דה בריינה עם סרחיו אגוארו | Gettyimages

בשורות טובות לסיטי, למרות הפסד הליגה האחרון, שני כוכביה הגדולים יעמדו לרשותו של הספרדי כשהחלוץ גם בתמונת ההרכב נגד אברטון (שבת, 14:30, ישיר בספורט1). וגם: פוצ'טינו מחפש את ניצחונו ה-100 נגד ברנלי

(גודל טקסט)

מחר (שבת) בשעות הצהריים כבר נדע אם מנצ'סטר סיטי חזרה לעצמה אחרי ההפסד הראשון העונה בליגה לצ'לסי. ניצחון על אברטון בבית יחזיר את סיטי למקום הראשון עד למשחק של ליברפול ביום ראשון שמארחת את היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד. במשחק נוסף בו תהיה מעורבת אחת הגדולות היא טוטנהאם שתארח את ברנלי.

מנצ'סטר סיטי – אברטון (14:30, שידור ישיר בספורט1)
החדשות הטובות אצל מנצ'סטר סיטי הן שסרחיו אגוארו וקווין דה בריינה עשויים לחזור לשחק אחרי שהחלוץ נעדר במשך חודש והקשר לחודשיים . לגבי הבלגי נראה שאם יהיה בסגל הוא לא יפתח. "אנחנו עוד צריכים לראות את השניים לפני המשחק, אבל הם התאמנו בלי כאבים ואין סיבה שלא יהיו בסגל", אמר פפ גווארדיולה. חסרונם בלט בעיקר בהפסד לצ'לסי 2:0. פרננדיניו ודנילו עשויים להיות כשירים, אבל דויד סילבה ייעדר בוודאות. ברור שסיטי צריכה את הכוכבים שלה ויהיה מעניין לראות איך תתאושש מהפסד ליגה ראשון. אוהדי ליברפול יעודדו את היריבה העירונית אברטון שלא הפסידה בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה נגד סיטי.

גווארדיולה על המשחקים נגד אברטון: "בשני משחקי הבית שלי נגד אברטון שיחקנו טוב ובמשחק השני שיחקנו מעולה במחצית השנייה ועדיין השגנו רק תיקו. התרשמתי מהם העונה. נראה מחר איך יגיבו אחרי התיקו הביתי ביום שני".פפ הכחיש ידיעות שפורסמו באנגליה שסיטי תנסה לרכוש את בן צ'ילוול בינואר. המנג'ר טען שהקבוצה לא תחתים שחקנים חדשים בינואר למרות ששוער קולומבוס קרו ז'אק סטפן הוחתם, אך יעבור רק בקיץ.

מלבד ההפסד לבלוז הסיטי תיאלץ להתמודד בצל פרשת הקללה הגזענית שנזרקה לעבר ראחים סטרלינג בסטמפורד ברידג' שעוררה רעש גדול באנגליה. קשר הקבוצה אילקאיי גונדואן התייצב לימינו של סטרלינג ואמר: "אני יודע מה ההרגשה ועד כמה זה כואב. אני סבלתי מאותם דברים בקיץ כאשר הצטלמתי עם רג'יפ ארדואן ".


אילקאיי גונדואן מגן על ראחים סטרלינג (Gettyimages)

מנג'ר אברטון מרקו סילבה שהתאכזב מהתיקו 2:2 נגד ווטפורד במשחק האחרון אמר: "אנחנו צריכים לשפר את משחקנו ההתקפי ואנחנו עובדים על זה. אנחנו מנסים לכבוש מעמדות שונות במגרש. אנחנו גם רוצים לבנות את המשחק שלנו מההגנה". הססטיסטיקה אומרת שסיטי ניצחה רק פעמיים בשבעת משחקיה אחרונים נגד אברטון בליגה ובגביע. יחד עם זאת אברטון לא ניצחה את שבעת משחקיה האחרונים באיתיחד מאז 2010.

טוטנהאם – ברנלי (17:00, שידור ישיר בספורט1)
טוטנהאם תארח את ברנלי בוומבלי אחרי שעלתה לשמינית גמר האלופות. בקבוצה בוחנים את הכשירות של סרג' אורייר, קיראן טריפייר, דווינסון סאנצ'ס וחואן פוית'. מוסא דמבלה ו-ויקטור ווניאמה פצועים ולא יהיו בסגל. יאן ורטונחן חוזר מעונש השעיה.

למרות מיקומה של ברנלי בטבלה מאוריסיו פוצ'טינו נותן כבוד רב ליריבה: "זה הולך להיות משחק קשה מאוד בשל מרווח זמן של שלושה ימים בלבד מהמשחק האחרון שלנו, אבל אנחנו צריכים למצוא דרך לשחק בתנאים הכי טובים. אנחנו צריכים להיות מוכנים להילחם. היריבה שלנו קשה מאוד".


מאוריסיו פוצ'טינו ירשום את ניצחונו המאה פרמיירליג עם טוטנהאם? (Gettyimages)

מנג'ר ברנלי שון דייץ': "טוטנהאם פתחה מצוין את העונה ועשתה תוצאה גדולה נגד ברצלונה. אני מאוד אוהב את ההתנהלות שלהם. המנג'ר שהם משחק כדורגל ישיר, אבל עם סגנון מסירות יפה. הם ינסו לכבוש נגדנו שער מוקדם".

ברנלי סיימה בתיקו שנה שעברה מול טוטנהאם בוומבלי, אבל סביר להניח שהתרנגולים ינצחו הפעם. טוטנהאם לא הפסידה את שמונת משחקיה האחרונים נגד ברנלי בכל המסגרות. הניצחון היחיד של הקלארטס על הקבוצה הלונדונית היה 2:4 ב-2010. טוטנהאם גם רשמה את הפתיחה הכי טובה שלה בפרמיירליג (36 נקודות מ-16 משחקים). ניצחון של פוצ'טינו יירשם כניצחון מאה שלו בפרמיירליג עם טוטנהאם והוא יצטרף לקבוצה של שבעה מנג'רים בליגה שעשו זאת עם מועדון אחד.

משחקים נוספים
האדרספילד – ניוקאסל (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1)
קריסטל פאלאס – לסטר (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1)
ווטפורד – קרדיף (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1)
וולבס – בורנמות' (17:00, חגיגה אנגלית בספורט1)
פולהאם – ווסטהאם (19:30, שידור ישיר בספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי