פוצ'טינו: "אחרי שער ניצחון כזה הכל אפשרי אצלנו"

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | AFP

התרנגולים הכניעו את ברנלי בדקה ה-91, אז הארי קיין בישל לכריסטיאן אריקסן, והמנג'ר שחגג 100 ניצחונות ליגה בקבוצה סיפר: "אחרי המאמץ העצום בברצלונה, זה פנטסטי". וגם: המאזן של הארגנטיני לעומת זה שרשם ונגר

(גודל טקסט)
טוטנהאם סיימה שבוע נפלא עבורה עם ניצחון בוומבלי בדקה ה-91 משער של כריסטיאן אריקסן, שנכנס כמחליף מול ברנלי שהסתגרה כל המשחק. טוטנהאם התקרבה רק שלוש נקודות מליברפול ובשבוע בו עלתה לשמינית גמר האלופות היא רשמה ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים בליגה, כשההפסד היחיד היה בדרבי, 4:2 לארסנל.


המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו התלהב כל כך מהניצחון ברגע האחרון עד שאמר בסיום: "אחרי שער כזה הכל אפשרי אצלנו. הדבר הכי חשוב בכדורגל הוא האמונה. אם אתה נותן מאה אחוז ממך הכל עוד אפשרי".


"סאנדיי מירור", כתב שבעבר טוטנהאם הייתה משחק שכזה שלושה ימים אחרי שהשיגה תיקו בברצלונה שהעלה אותה לשמינית, אבל פוצ'טינו שינה את המנטליות של הקבוצה וגם עם הרכב חסר ומספר פצועים היא עדיין הצליחה לנצח קבוצה שהתבנקרה. פוצ'טינו אמר על כך: "המנטליות והאופי שהמועדון הזה הראה היו פנטסטיים. לנצח משחק כזה מול יריבה שמסתגרת אחרי המאמץ העצום שעשינו בברצלונה זה פשוט פנטסטי".



אריקסן. בעבר התרנגולים לא היו מנצחים משחק כזה (AFP)


פוצ'טינו חגג את הניצחון המאה שלו כמנג'ר טוטנהאם בפרמיירליג והצטרף רק לעוד שבעה מנג'רים בתולדות הליגה שעשו זאת בקבוצה אחת. הישג נוסף עבור פוצ'טינו זה העובדה שהוא עשה זאת ב-169 משחקים בעוד שארסן מנג'ר הגיע למאזן הזה בארסנל לאחר 179 משחקים. ז'וזה מוריניו, אגב, מקדים את שניהם אחרי שהגיע לאותו מאזן לאחר 149 משחקים בצ'לסי.


טוטנהאם גם מאושרת מכך שאתמול שותף הקשר האחורי אוליבר סקיפ, שעלה לשחק במקום אריק דייר הפצוע. סקיפ פתח בגיל 18 ו-36 יום והוא השחקן הצעיר הרביעי בתולדות הקבוצה בפרמיירליג שפתח בהרכב וגם הכי צעיר שפתח בהרכב מאז גארת' בייל. "הוא היה פנטסטי ושיחק כמו שחקן בגיל 30", אמר פוצ'טינו בסיום.


18y 36d – Aged 18 years and 36 days, Oliver Skipp is the fourth youngest ever player to make his first Premier League start for Tottenham Hotspur, after Stephen Carr (17y 28d), Andy Turner (17y 146d) and Philip Ifil (17y 270d). Step.

— OptaJoe (@OptaJoe) 15 בדצמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי