האזנהוטל: "אם לחלק בירה לאוהדים עובד, נמשיך עם זה"

ראלף האזנהוטל עם צ'ארלי אוסטין
ראלף האזנהוטל עם צ'ארלי אוסטין | Gettyimages

המנג'ר החדש של סאות'המפטון התבדח לאחר הניצחון המפתיע 2:3 על ארסנל, שקטע את הרצף של התותחנים: "הגעתי לפרמיירליג בשביל האווירה הזאת". אמרי: "היו הזדמנויות לכבוש שלא ניצלנו". ביירין ייעדר עד סוף השנה

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)
אחרי שמונה חודשים ללא ניצחון ביתי והתדרדרות למקום הלפני אחרון בליגה, סאות'המפטון רשמה את אחת הסנסציות של העונה כשקטעה לארסנל רצף של 22 משחקים וניצחה אותה 2:3 בסיינט מארי סטדיום תחת המנג'ר החדש ראלף האזנהוטל, שבמשחק השני שלו מאז שמארק יוז פוטר הוכיח שאכן מאמנים דווקא יכולים לקבוע הכל.


ארסנל לא רק הפסידה, אלא גם איבדה את הקטור ביירין שנפצע. הוא הצטרף לרוב הולדינג שגמר את העונה וגם סיאד קולשינץ' הפצוע. ביירין עשוי להיעדר עד תחילת השנה החדשה בגלל פציעה בשוק. אונאי אמרי אמר שינסה להביא אולי חיזוק בינואר, למרות שהאופציות לא רבות.


הגנת ארסנל הראתה חולשה רבה כשהשוער ברנד לנו היה אשם חלקית בשני שערים והשילוב בין לורן קוסיילני, שחזר לראשונה לשחק בליגה, גרניט שאקה וסטפן ליכטשטיינר לא עבד מי יודע מה טוב. אמרי טען: "אני לא חושב שהם אשמים. החדשות הטובות עבור קוסיילני הן שהוא יכול לשחק פיזית 90 דקות. האחרים שיחקו טוב. ספגנו שערים, אבל היו לנו יותר הזדמנויות לכבוש ולא ניצלנו אותם וזה היה ההבדל והסיבה להפסד".


August 25th – December 15th: WWWWWWWWWWWDWDDDWWWDWW

Our unbeaten run may have ended today, but we go again on Wednesday

Back to home, back to work #WeAreTheArsenalpic.twitter.com/Ncnu15hANi

— Arsenal FC (@Arsenal) 16 בדצמבר 2018


באשר למנג'ר סאות'המפטון האזנהוטל כתב "מירור": "הוא החליט במשחק הראשון שלו בבית לספק לכל אוהד קופון שתיה בחינם, וזה שבר את הקרח ביניהם". דני אינגס חזר אחרי חמישה שבועות וקיבל ציון 9 במירור. המנג'ר האוסטרי אמר: "זה היה מדהים, כי זה הראה לנו שיש לנו אופי לעמוד בפני הבעיות. השער השלישי היה רגע פנטסטי ומרגש מאוד. הגיע לנו לנצח. רציתי להרגיש את האווירה הזאת ולכן הגעתי לפרמיירליג. רציתי להרגיש את האוהדים והקבוצה עבדה על המגרש כמו שצריך. הראינו שאנחנו יכולים לשחק נגד הגדולות. אני לא שותה הרבה בירה, אבל נהניתי לתת לאוהדים. אם זה מה שעובד, נעשה את זה בכל משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי