הנהלת יונייטד שוקלת לפטר את מוריניו ולהביא מנג'ר זמני

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

כוכב העבר פול אינס מאשים את שחקני יונייטד בניסיון להעיף את "המיוחד"‎. דיווחים: יובנטוס חישדה את התעניינותה בפוגבה, מרסיאל מאוכזב מהחוזה שהוצע לו

(גודל טקסט)
ההפסד של מנצ'סטר יונייטד לליברפול 3:1 ממשיך להכות גלים. פול אינס, שחקן העבר והפרשן בהווה, האשים חלק משחקני מנצ'סטר יונייטד שהם מנסים לגרום לפיטורי "המיוחד". לדבריו, חלק מהשחקנים הראו חוסר איכפתיות במשחק נגד ליברפול וזה מעיד שהם מנסים להעיף את הבוס. לפי דיווחים, הנהלת יונייטד שוקלת לפטר את מוריניו אם ההפסדים ימשיכו, פול פוגבה מבוקש ביובנטוס ואנטוני מרסיאל עשוי לעזוב אחרי שקיבל הצעה גרועה להארכת חוזהו שהוארך אוטומטית בשנה.


אינס אמר: "לאנשים יש זכות להעביר ביקורת על מוריניו, אבל האם לשחקנים באמת איכפת? בשלב זה הם כבר יצרו קליקות בחדר ההלבשה בתקווה לפטר את המאמן. לפי ההרכב שהוא בחר אפשר להבין באיזה שחקנים הוא בוטח (פול פוגבה בחוץ), אבל הסגל הזה לא מספיק טוב כנראה. ברור לי לגמרי שכל המועדון מכף רגל ועד ראש נמצא באי-סדר מוחלט".


בתוך כך פרסם העיתון "דיילי סטאר" כי יובנטוס תנסה לרכוש את פול פוגבה בינואר הקרוב. מחירו מגיע ל-125 מיליון ליש"ט למרות שלא גילה עד כה יכולת טובה בקבוצה, אבל הוא ורצה לעזוב בגלל היחסים עם מוריניו. לפי העיתון, יונייטד לא רוצה לשחרר את פוגבה והדבר מעיד על כך שהיא מעדיפה אותו על מוריניו. המנכ"ל, אד וודוורד, חושב שפוגבה יכול עדיין להצליח ביונייטד.


STAR SPORT: Juve want Poggy in the window #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/lYqMLcKfSv

— Neil Henderson (@hendopolis) December 17, 2018

"דיילי מייל" כתב כי הנהלת יונייטד מנסה למצוא מנג'ר זמני ושוקלת ברצינות לפטר את מוריניו, אבל זה יקרה כנראה רק אם התוצאות הגרועות ימשיכו. אם יונייטד תפסיד בליגה במשחק הקרוב למשל נגד קרדיף, או בסדרת המשחקים שאחר-כך: האדרספילד, בורנמות' וניוקאסל. העיתון כתב: "בהנהלה לא יכולים להתעלם מהעובדות שזו פתיחת העונה הכי גרועה של יונייטד מאז 1990. הפעם האחרונה שליונייטד היה הפרש שערים אפס אחרי 17 מחזורי פתיחה (29:29) היתה ב-1989, עם אלכס פרגוסון. הקבוצה סיימה אז במקום ה-13, אבל זכתה בגביע האנגלי. לפי העיתון, ג'ואל גלזר והמנכ"ל וודוורד ניהלו שיחות על עתידו של מוריניו, כאשר זינדין זידאן המועמד העיקרי להגיע. נראה שאם לא יהיה שינוי דרסטי, מוריניו יפוטר או במקרה הכי טוב יישאר רק עד סיום העונה.


העיתון "מירור" כתב שמוריניו לא הולך הביתה, מאחר שלהנהלה אין מושג את מי להביא כרגע במקומו וכי המנג'רים שהיו רוצים לראות במועדון כמו זידאן ובעיקר מאוריסיו פוצ'טינו לא יבואו כרגע. זידאן בשנת שבתון ופוצ'טינו עסוק כולו בקמפיין של טוטנהאם.



יברח בינואר? פול פוגבה (Gettyimages)


העיתון גם השווה בין המצב בצ'לסי כשמוריניו פוטר בדצמבר 2015 ולבין מצבה של יונייטד כעת. אין ספק שהיא רחוקה 19 נקודות מהמקום הראשון וזה מצב לא נעים למועדון, אבל כשמוריניו פוטר מצ'לסי היו חששות בבלוז שהם יירדו ליגה והקבוצה דורגה נקודה מעל הקום האדום ואילו יונייטד לא נמצאת כרגע במצב הזה. פרשן העיתון ושחקן העבר, סטן קולימור, כתב: "ליונייטד יש סגל שחקנים טוב. הבעיה בקבוצה היא המנג'ר. כולם מתחו ביקורת על סגל השחקנים של יונייטד אחרי ההפסד לליברפול, אבל לדעתי יש להם סגל מצוין וטכני מספיק. הם פשוט לא בכושר בגלל האיש שמאמן אותם".


בתוך כך פורסם שגם אנטוני מרסיאל שוקל כעת לעזוב את הקבוצה, לפחות לדברי סוכנו. ליונייטד היתה אופציה להאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ 2019 והוא הוארך אוטומטית עד קיץ 2020. מצד שני, סוכנו נשאר פסימי לגבי הארכת החוזה. הסוכן, פיליפ למבולי, אמר לרדיו מונטה קרלו: "יונייטד הציעה לנו חוזה לחמש שנים נוספות, אבל אנחנו לא מרוצים מהתנאים שהוצעו לנו. אנחנו מאוד פסימיים. הפער בין הצדדים גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי