הוגו לוריס: "קשה לנצח את ארסנל, אבל גם יש לנו איכויות"

הוגו לוריס
הוגו לוריס | Gettyimages

אחרי שהפסידה 4:2 לתותחנים במשחק הליגה האחרון ביניהן, הספרס ינסו להשיג נקמה בשלב רבע גמר של גביע הליגה (רביעי, 21:45, ישיר בספורט1). צ'לסי שתפגוש את בורנמות' (21:45, ישיר בספורט2), מעוניינת בווילסון

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)

שלב רבע גמר גביע הליגה יספק מחר (רביעי) שני מפגשים מעניינים. ארסנל שניצחה את טוטנהאם לפני מספר שבועות בליגה 2:4 באמירויות באחד המשחקים הגדולים שלה העונה תארח פעם נוספת את התרנגולים. במשחק המקביל צ'לסי תארח את בורנמות'.

ארסנל – טוטנהאם (רביעי, 21:45, שידור ישיר בספורט1)
שוער טוטנהאם הוגו לוריס הזהיר את ארסנל בכך שהתרנגולים נחושים לנקום את ההפסד שלהם בליגה בדרבי של צפון לונדון. במשחק הליגה טוטנהאם הובילה 1:2 במחצית, אבל התפרקה בחצי השני כאשר ארסנל עלתה ל-2:4 ורשמה ניצחון שני ברציפות בליגה בבית על טוטנהאם. המשחק צפוי להיות חם בשל העימות בין השחקנים על כר הדשא בדקה ה-30 לאחר שהיה נראה שאריק דייר התגרה באוהדי ארסנל. אוהד טוטנהאם זרק בננה לעבר פייר-אמריק אובאמיינג, שטען לאחר מכן שלא התכוון להעליב אותו מבחינה גזענית והמשטרה לא הגישה נגדו תלונה על גזענות. התותחנים יגיעו למשחק מחר אחרי הפסד 3:2 מפתיע לסאות'המפטון בליגה שקטע רצף של 22 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות.

פוצ'טינו אמר לקראת המשחק, כי בעבר ניצחון של טוטנהאם על ארסנל היה מהווה כמעט את שיא העונה לספרס, אבל כיום הם לא זקוקים לניצחון בדרבי להוכיח את עליונותם. הוגו לוריס הוסיף: "הניצחון חשוב מאוד לטוטנהאם ולא רק בגלל שהיא רוצה לעלות לחצי הגמר ואולי לנסות לזכות בתואר. אולי זה טוב שהפסדנו במשחק בליגה כי עכשיו יש לנו מוטיבציה גדולה יותר. קיבלנו הזדמנות נוספת ונעשה את המיטב. בכל משחק בו אתה מפסיד זה כואב בעיקר כשאתה מוביל במחצית 1:2. ארסנל משחקת טוב באחרונה והם קבוצה שקשה לנצחה, אבל גם לנו יש איכות".


במפגש הליגה האחרון בין ארסנל וטוטנהאם חלה תגרה לאחר שער שוויון של הספרס (Gettyimages)

מבחינה מקצועית ששתי הקבוצות תעלנה בהרכבים חסרים כדי לשמור כוחות ללוח משחקי הליגה הצפוף במחזורי חג המולד כאשר בארסנל יש עדיין פצועים בהגנה. החדשות הטובות בטוטנהאם הן שהבלמים חואן פוית' ודווינסון סאנצ'ס שהיו פצועים חזרו להתאמן עם הקבוצה. פוצ'טינו גילה שפאולו גאזניגה יעלה לשחק כשוער.

צ'לסי – בורנמות' (רביעי, 21:45, שידור ישיר בספורט2)
ג'יאנפרנקו זולה עוזרו של מאוריציו סארי, הופיע במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד בורנמות' והפתיע כאשר אישר בחצי פה שצ'לסי אכן מעוניינת בחלוץ בורנמות' קאלום ווילסון שכבש שמונה שערי ליגה. זולה אמר: "אני בטוח שיש הרבה קבוצות שרוצות את ווילסון ושמו נקשר לכמה קבוצות כולל אלינו". צ'לסי מחפשת חלוץ שיחליף את אלברו מוראטה ובדקה לגבי ווילסון לקראת המשחק מחר כך שזולה יודע עליו הכל: "הוא חזק, מהיר ויש לו חוש כיבוש. אני מחבב אותו כי הוא שחקן מהיר מאוד וחזק באוויר. זו גם תכונה חשובה". ווילסון נכנס רק כמחליף מול וולבס בהפסד של הצ'ריס 2:0, אבל צפוי לפתוח מחר. לעומת זאת בצ'לסי לא ישחק אלברו מוראטה בגלל שסובב את ברכו ואדן הזאר שהבריק בניצחון על ברייטון 1:2 בספק גדול למשחק. "נבדוק אותו לקראת המשחק", אמר זולה.

על הכוונת של צ'לסי. קאלום ווילסון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי