דיווח: צ'לסי מעוניינת לרכוש את איסקו מריאל בינואר

איסקו
איסקו | Gettyimages

אחרי שפורסם בספרד כי קשר הבלאנקוס עשוי לעבור למנצ'סטר סיטי, בתקשורת האנגלית נטען שסארי מוכן לשלם עבורו 77 מיליון יורו בחוזה המוערך בכ-250 אלף ליש"ט לשבוע. אין כוונה להביאו כמחליף להזאר, אלא בנוסף

(גודל טקסט)
העיתון הספרדי "מארקה" דיווח אתמול (שלישי) על כך שאיסקו מבוקש על ידי מנצ'סטר סיטי, שסבורה כי קשר ריאל מדריד יוכל למקסם את היכולות שלו באיתיחד אם יצטרף בקיץ הקרוב, אבל בתקשורת האנגלית טוענים שלא רק פפ גווארדיולה בעקבות הספרדי.


בימים אלה היחסים של איסקו עם סנטיאגו סולארי והאוהדים נמצאים בשפל, אחרי שהקשר לא זכה לפתוח באף משחק מאז סולארי מונה לתפקיד המאמן גם הסתכסך עם האוהדים בהפסד 3:0 לצסק"א מוסקבה. הבוקר פורסם בתקשורת האנגלית כי גם צ'לסי הצטרפה למירוץ כדי להחתים את קשר נבחרת ספרד והעסקה עשויה אפילו להיסגר בשבוע הראשון של ינואר, כך שמעברו יהיה מיידי.


לפי "מארקה" בריאל מדריד ידרשו מאה מיליון יורו על איסקו, אולם לפי הדיווח באנגליה צ'לסי מוכנה לשלם עליו 70 מיליון ליש"ט, שהם כ-77 מיליון יורו. צ'לסי מציעה לו שכר של 250 אלף ליש"ט לשבוע ולפי הדיווח רוצה לסכם במהירות האפשרית עם איסקו כדי שיצטרף תוך שבועיים. סיטי רוצה להחתים את איסקו רק בקיץ וארסנל שגם הייתה מעוניינת לא הגישה הצעה מעשית, נכתב בנוסף. 


Chelsea launching immediate bid to trump Man City for Isco signing #CFChttps://t.co/gMEvWFqAL4pic.twitter.com/uTkqQG9YGH

— ChelseaFC Report (@ChelseaFC_Fanly) 19 בדצמבר 2018


כמו כן נכתב כי איסקו לא אמור להוות מחליף לאדן הזאר, אלא לשחק לצדו של הבלגי המבוקש בריאל מדריד. סארי רוצה שאיסקו ייכנס למשבצת הקודמת של הזאר, לאחר שהאחרון החל לשחק באופן די קבוע כ–"9 מזויף". לפי הדיווח גם נראה שאיסקו היה מעדיף לעבור לצ'לסי מאשר לסיטי מכיוון שהסגל של פפ גווארדיולה מלא בכוכבים והוא לא יהיה שם שחקן הרכב קבוע. צ'לסי מעוניינת גם בחלוץ בורנמות' קאלום ווילסון שמחירו 35 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי