גווארדיולה החמיא לצעירים, דה בריינה הזכיר נשכחות

גבריאל ז'סוס, אריינט מוריץ'
גבריאל ז'סוס, אריינט מוריץ' | AFP

הבלגי סיפק ביצוע מושלם, השוער השלישי אריינט מוריץ' הדף שני פנדלים בדו קרב מהנקודה הלבנה וגם אריק גרסיה בן ה-17 זכה לשבחים. התגובות ותקציר המשחק מול לסטר, בסיומו מנצ'סטר סיטי בחצי גמר גביע הליגה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי עלתה לחצי גמר גביע הליגה אמש (שלישי), אבל בקלות זה ממש לא היה. פפ גווארדיולה ושחקניו שרדו דו קרב פנדלים אחרי 1:1 בתום 90 דקות נגד לסטר, כשגיבורי הערב היו קווין דה בריינה שחזר להרכב וכבש שער אדיר וכן השוער הקוסוברי אריינט מוריץ' בן ה-20, שוערה השלישי של הקבוצה שהדף שני פנדלים בדרך לניצחון.

מוריץ' בן ה-20 הוחזר מהשאלה בנאק ברדה אחרי פציעתו של קלאודיו בראבו, ואתמול זכה לקבל את חולצת ההרכב והוכיח כי הייתה זו החלטה מוצלחת של גווארדיולה, שאפשר לאדרסון לנוח. "הוא כל כך מהיר בתגובות שלו ויש לו רגליים חזקות מאוד", החמיא לו גווארדיולה, "הוא לקח את ההחלטות הנכונות במשחק והוא היה יכול להציל גם את הפנדל שבעט לעברו הארי מגווייר. הוא מתאמן מצוין וזה הישג גדול עבורו. הוא בחור נפלא, מאוד ביישן והיה מגיע לו לקבל את כל מחיאות הכפיים שקיבל. הוא הבריק גם במהלך המשחק".

אשר לדה בריינה, הבלגי התאושש משתי פציעות שהשביתו אותו תקופה ארוכה וכבש לראשונה אחרי 240 ימים. שערו האחרון היה בעונה שעברה מול סוונזי, אבל בביצוע פשוט מושלם הזכיר לכולם את איכויותיו והמחיש כי על אף שרק התאושש מפציעה הוא נמצא בכושר טוב. עוד שחקן שבלט היה אריק גרסיה בן ה-17 שפפ יצא מגדרו כדי לשבח אותו: "הוא לא עשה אף טעות. יש לו פוטנציאל ענק. הוא לא הכי חזק, ללא הכי מהיר, אבל היריבים לא הצליחו לעבור אותו והוא לא עשה טעות אחת. הוא שיחק איתנו במשחקי ידידות, אבל לשחק במשחק נוק-אאוט זה משהו אחר".


דה בריינה לפני הנפת הרגל. שער מופלא (Gettyimages)


פפ גווארדיולה
התייחס גם לפיטורי ז'וזה מוריניו, מי שנחשב ליריבו הספורטיבי הגדול עוד מימיהם בברצלונה ובריאל: "אני בצד שלו. כמנג'רים אנחנו נמצאים לבד במערכה. המועדונים רוצים אותנו כדי לנסות לנצח ולזכות בתארים, ואם זה לא עובד אני יודע מה הולך לקרות. אני תומך בו כי אנחנו מרגישים בודדים. כל הלחץ על הכתפיים שלנו, אבל יש לו המון ניסיון. הוא מאמן בצמרת והוא יכול לחזור בקרוב – עוד נשחק זה מול זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי