דיווח: כדורגלן נוסף מנבחרת אנגליה השתמש בקוקאין

מועדון לילה
מועדון לילה | Gettyimages

יממה אחרי שפורסם ששחקן בפרמיירליג נתפס משתמש בסם המסוכן, יצא ה"סאן" בגילוי נוסף והודיע כי עוד כדורגלן מקומי צרך קוקאין במועדון לילה. ההתאחדות האנגלית פתחה בחקירה וביקשה פרטים‎

(גודל טקסט)
אתמול (שישי) דווח בעיתון הלונדוני "סאן" כי שחקן נבחרת אנגליה מקבוצת תחתית, לפי הרמזים, נתפס על שימוש בקוקאין במועדון לילה כשהקבוצה חגגה את חג המולד. מנג'ר הקבוצה הזמין לו מונית כאשר חשב שהוא שיכור והעיף אותו משם. בהתאחדות האנגלית קראו את הכתבה וביקשו מכל מי שיכול לספק מידע ספציפי על השחקן להעביר לה חומר לסייע ופתחה בחקירה. הבעיה הייתה שאי אפשר להוכיח כרגע שהוא אכן השתמש בסם בגלל שהשרידים אחרי השימוש בסם נעלמים אחרי 48 שעות. בעיתון גם לא פורסם מה שמו של השחקן והקבוצה מחשש שבית משפט ידרוש מהם הוכחה, אבל הידיעה עוררה סערת רוחות באנגליה. ה-BBC פרסם אף הוא שההתאחדות דורשת לדעת מי השחקן.


הבוקר (שבת) יצא העיתון בגלוי נוסף שעוד שחקן של נבחרת שלושת האריות נתפס על שימוש בקוקאין. אישה שקיבלה הצעה מחברו של השחקן לרכוש קוקאין ראתה אותו מסניף בשירותים של מועדון אחר מזה שדווח עליו אתמול והיא זו שגילתה את הכדורגלן השני. "הוא לא ידע איזה יום היום והיה שיכור מכדי לעמוד ונכנס כל הזמן באנשים אחרי שלקח את הסם. הוזמנתי למסיבה במועדון וידעתי שאותו כדורגלן יהיה שם. היה שם קוקאין בלי סוף. הכדורגלן נכנס ויצא לשירותים ללא הרף וכולם הסניפו שם", צוטטה בעילום שם. האירוע היה רק יום אחד אחרי משחק של הקבוצה בפרמיירליג.


Second England footballer caught in cocaine riddle as FA launches probe https://t.co/Y6mRNYLQecpic.twitter.com/OhmHQwXlgy

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) January 4, 2019


הכדורגלן הראשון עליו דווח אתמול נשאל על ידי המועדון אם יש לו בעיה של סמים והכחיש וטען שהוא יילחם על שמו הטוב. כפי שפורסם נערכה לו בדיקה יום לפני כן והוא היה נקי. כאמור ההתאחדות יכולה להרחיק שחקן לשנתיים על שימוש בסמים בלי קשר להחלטת פיפ"א.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי