צפו בתקציר: ליברפול הפסידה 2:1 לוולבס והודחה מהגביע

שחקני ליברפול מאוכזבים
שחקני ליברפול מאוכזבים | Gettyimages

אחרי ההפסד לסיטי, המייטי רדס ספגו עוד הפסד ואיבדו את הסיכוי לדאבל משערים של חימנס (38) ונבס (56). אוריגי (51) רק השווה זמנית. לוברן נפצע כבר בפתיחה ואילץ את קלופ לשחק עם הובר בן ה-16 בהגנה

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

אוי, כמה זה כואב. ליברפול היתה בדרך לכבוש את אנגליה משחק אחרי משחק, אבל חוסר מזל אחרי חוסר מזל הביא לשני הפסדים בשבוע, כשהראשון היה למנצ'סטר סיטי וקירב בין השתיים בליגה והשני הערב (שני) היה 1:2 לוולבס בגביע שסיים את דרכם של המייטי רדס במפעל הוותיק בעולם.

חוסר המזל התבטא במיוחד עם הפציעה של דיאן לוברן כבר בדקה הראשונה, כשחמש דקות לאחר מכן הוא סימן לקלופ שהוא כבר לא יכול להמשיך. המאמן הגרמני נאלץ להוריד אותו ולהעלות את קי-יאנה הצעיר, שדי לא מצא את עצמו. ההרכב המשני של ליברפול הפך ליותר משני, ו-וולבס, שכבר הפתיעה העונה את טוטנהאם וצ'לסי וסחטה תיקו ממנצ'סטר סיטי, מנ'צסטר יונייטד וארסנל, חרטה עוד איקס על הקת שלה.

לאחר המשחק נערכה הגרלת הסיבוב הרביעי בגביע, שמפגיש את 32 הקבוצות שנותרו במפעל. ההגרלה זימנה כמה מפג/שים בין קבוצות פרמיירליג, כאשר המשחק המרכזי יהיה ללא ספק באמירויות כשארסנל תארח את מנצ'סטר יונייטד לקרב ענקיות. מנ'צסטר סיטי קיבלה את ברנלי, וגם טוטנהאם הוגרלה נגד יריבה מהפרמיירליג – קריסטל פאלאס. צ'לסי תפגוש את המנצחת במשחק החוזר בין שפילד וונסדי לבין לוטון טאון. וולבס עצמה תפגוש את המנצחת בין שרוסברי טאון לבין סטוק, ובעוד משחק מעניין ברייטון ו-ווסט ברומיץ ייאבקו על כרטיס לשמינית הגמר.

הרכבים
וולבס: ג'ון ראדי, לינדר דנדונקר, קונור קואדי, ריאן בנט, רובן וינגר, ז'ואאו מוטיניו, רובן נבס, ווילי בולי, ג'ונתן אוטו, דיוגו ז'וטה (איבן קבאליירו 52), ראול חימנס.

ליברפול: סימון מינולה, אלברטו מורנו, דיאן לוברן (קי-יאנה הובר 6), פאביניו, רפאל קמאצ'ו, נבי קייטה, ג'יימס מילנר, קרטיס ג'ונס (מוחמד סלאח 70), דיבוק אוריגי, ג'רדאן שאקירי, דניאל סטארידג' (רוברטו פירמינו 70).

דיאן לוברן נפצע. עוד דאגה ברשימה של קלופ (Gettyimages)
דיאן לוברן נפצע. עוד דאגה ברשימה של קלופ (Gettyimages)

מהלך המשחק
המשחק לא נפתח בצורה טובה עבור ליברפול: דיאן לוברן נפצע בדקה השישית במה שנראה כמו משהו די מדאיג, שעלול לגרום ליורגן קלופ הרבה בעיות לאור הפצועים הרבים שלו בהגנה. קי-יאנה הובר, הצעיר ההולנדי שעדיין לא חגג יום הולדת 17, נכנס במקומו להופעת בכורה. הפציעה די היממה את ליברפול, שלא הצליחה להתעורר ולא הגיעה להרבה מצבים במחצית הראשונה. וכשאין שליטה במשחק ויש בלבול בהגנה, היריבה יכולה לנצל את זה. טעות של ג'יימס מילנר בדקה ה-38 הביאה את ראול חימנס לאחד על אחד מול מינולה והמקסיקני כבש שער יתרון שעלול לעלות למייטי רדס ביוקר. חימנס עוד היה יכול לכבוש שוב לפני סיום המחצית, אבל החמיץ מקרוב.

פתיחת המחצית השנייה האירה פנים לליברפול. בדקה ה-51 מילנר מסר מתוך הרחבה החוצה לאוריגי, ששלח כדור חזק לרשת והשווה, נותן לקלופ לנשום מעט. לנשום? לא אם תשאלו את רובן נבס. חמש דקות עברו מאז השוויון והפורטוגלי בעט פצצה ממרחק 27 מטרים שהכניעה את מינולה והחזירה את היתרון לזאבים. שאקירי קיבל הזדמנות נהדרת להשוות שוב עם כדור חופשי כ-20 מטר מהשער, ושלח בעיטה מסובבת נהדרת שג'ון ראדי לא הצליח להגיע אליה, אבל חוסר המזל של ליברפול נמשך והכדור הלך לקורה. קלופ החליט שהגיע הזמן להגביר הילוך ושלח למערכה את פירמינו וסלאח במקום סטארידג' וג'ונס, אבל גם זה לא עזר וכשנשמעה שריקת הסיום היו אלה הזאבים שחגגו העפלה סנסציונית על חשבון מוליכת הפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי