שחקני יונייטד ביקשו מההנהלה שסולשיאר יישאר באופן קבוע

אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה
אולה גונאר סולשיאר, פול פוגבה | Gettyimages

על פי "מירור", השדים האדומים מרוצים מהמאמן החדש, שניצח בחמשת המשחקים הראשונים בקבוצה. ג'ונס: "מרגישים חזקים תחתיו". אחיו של פוגבה האשים את מוריניו ביכולת הירודה של הצרפתי, פרגוסון הגיע לאימונים ועודד

(גודל טקסט)

אחיו של פול פוגבה, מתיאס, התראיין הבוקר (שלישי) לרדיו מונטה קרלו והאשים את ז'וזה מוריניו ביכולת הגרועה של אחיו בתחילת העונה במנצ'סטר יונייטד. האוהדים היו בהלם מהיכולת הגרועה של פוגבה תחת מוריניו, והיה ברור שהשניים לא מסוגלים לתפקד ביחד באותה קבוצה. האח מתיאס טען שפוגבה נולד מחדש מאז שמוריניו עזב תחת אולה גונאר סולשיאר וטען שמוריניו דיכא אותו וגרם לו נזק קשה.

"הבעיה היתה מוריניו, חד וחלק. בחדר ההלבשה, מחוץ לחדר ההלבשה, בכל מקום מוריניו הפריע לו. ממה שאנחנו רואים את מוריניו לכל אורך הדרך בשנים האחרונות הוא תמיד רוצה להיות המאסטרו וזה שנמצא תמיד באור הזרקורים. לפול אפילו לא איכפת מזה. אם אתה מכבד אותו הוא יכבד אותך. אם אתה בוטח בו הוא ייתן משחקים גדולים".

העיתון "מירור" פרסם ששחקני מנצ'סטר יונייטד פנו להנהלת הקבוצה אחרי הניצחון החמישי ברציפות תחת סולשיאר וביקשו שהוא יקבל את הג'וב באופן קבוע. הבלם פיל ג'ונס אמר: "אנחנו מרגישים חזקים וטובים תחת סולשיאר". יונייטד נמצאת כעת במחנה אימונים בדובאי, אליו הצטרף גם פוגבה שהיה פצוע מעט אחרי שג'ונג'ו שלבי מניוקאסל התנגש בו במשחק בשבוע שעבר. סולשיאר רוצה לצלוח בצורה טובה את משחק הליגה ביום ראשון נגד טוטנהאם בוומבלי ולרשום ניצחון שישי רצוף, לראשונה בהיסטוריה של מאמני יונייטד.

סולשיאר עם פוגבה.
סולשיאר עם פוגבה. "אם אתה מכבד אותו הוא יכבד אותך" (Gettyimages)

אחת הסיבות להצלחה של יונייטד, על פי פרסום באנגליה, היא שאלכס פרגוסון הגיע לאימון של השחקנים ונאם בפניהם ואמר להם: "זוהי רק ההתחלה של דברים גדולים עבורכם. אתם תהפכו שוב את יונייטד לדומיננטית". פרגי אמר שהוא מאמין בשחקנים ורוצה שהם יעלו על כר הדשא ליהנות. "אתם צריכים להילחם אחד עבור השני ולהשאיר הכל על כר הדשא. השנים הטובות יגיעו". ההערכה היא שההרגשה הטובה במועדון התעצמה עם הנאום של פרגי. דבר זה לא היה בעידן מוריניו. פרגי מייעץ לסולשיאר בכל פעם שהוא זקוק לזה. שחקנים תיארו את הנאום של פרגי ככזה שגרם לשעירות של השחקנים לסמור.

מקור בקבוצה אמר: "מעבר להשפעה של סולשיאר, השחקנים רוצים לגמול לפרגי על הגב שנתן להם. הם רוצים לזכות בתואר עבורו". יונייטד הוגרלה נגד ארסנל בגביע האנגלי, מפגש שהיה יכול להיות בקלות הגמר אך יתקיים בסיבוב הרביעי בשלב 32 הגדולות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי