סיני ספיד: מילאן חזרה מפיגור ל-2:2 סופר דרמטי מול אינטר

רומניולי בטירוף
רומניולי בטירוף | Gettimages

קנדרבה ואיקרדי העניקו יתרון כפול, אבל רומניולי צימק וספאטה איזן בדקה ה-97. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
חג הפסחא סידר לאיטלקים מחזור מלא בשבת. החגיגה החלה עם דרבי מילאנזי חם שהוקדם בעקבות הבעלות הסינית על הקבוצות. אינטר איבדה יתרון כפול וסיימה ב-2:2 עם מילאן. בהמשך: יובנטוס המוליכה תתארח אצל פסקארה, רומא תפגוש את אטאלנטה.


אינטר – מילאן 2:2

הדרבי של מילאנו הוקדם על מנת שמיליוני סינים יוכלו לחזות בו בשעה נורמלית כששתי הקבוצות מחזיקות בבעלים מהמזרח. אם אפשר ללמוד מזה משהו על העתיד כנראה שיש לנו למה לצפות. 2:2 שני העונה בין היריבות המושבעות הסתיים בצורה סופר דרמטית.


קנדרבה חוגג (AFP(
קנדרבה חוגג (AFP)


אינטר של סטפנו פיולי פתחה טוב יותר. בדקה ה-36 אנטוניו קנדרבה ניצל יציאה רעה של ג'יאנלואיג'י דונארומה וכבש מקרוב לפינה את הראשון. כעבור שמונה דקות רוחב של איבן פרישיץ' מצא את מאורו איקרדי שנעץ את השני מקרוב את ה-21 שלו העונה. הרוסונרי לא ויתרו ובדקה ה-80 סוסו העביר כדור לרחבה ואלסנדרו רומניולי שלח רגל ארוכה ואת הכדור לרשת את הנדנוביץ'. בדקה ה-97 קרן של מילאן סידרה שוויון אדיר. באקה נגח, כריסטיאן ספאטה מתח את הרג ומזווית קשה שלח כדור שעבר את הקו וחילק את הנקודות ואף הותיר את מונטלה מעל אינטר בטבלה.


ספאטה כובש את השוויון
ספאטה כובש את השוויון (Gettyimages)


יובנטוס – פסקארה 0:2

הגברת הזקנה לא התקשתה לפני גומלין רבע גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה, וצמד של גונסאלו היגוואין בדקות ה-22 ו-43 קבע את תוצאת המשחק. הבחורים של אלגרי שלטו יותר בכדור (41:59), בעטו יותר לשער, ובכלל לא נתנו לאחרונה בטבלה יותר מדי הזדמנויות להפתיע בקרב הקצוות.

רומא – אטאלנטה 1:1

המארחת משייטת לליגת האלופות, וגם התיקו נגד המדורגת חמישית ככל הנראה לא ישנה זאת. יתרון מוקדם של קורטיץ' הלחיץ מעט את הרומאים אך אדין דז'קו השווה בדקה החמישים מבישול של מוחמד סלאח, וקבע את תוצאת המשחק.




דז'קו משווה

 

נאפולי – אודינזה 0:3

מחצית ראשונה מאופסת לא השפיעה על החבורה של סארי, ושלושה שערים תוך 25 דקות במחצית השניה קבעו תוצאה נהדרת למארחים. מרטנס (47), אלאן (63) וקאייחון (72) היממו את אודינזה והוליכו את הנאפוליטנים לניצחון חלק.

תוצאות נוספות

גנואה – לאציו 2:2

פאלרמו – בולוניה 0:0

קליארי – קייבו 0:4

טורינו – קרוטונה 1:1

פיורנטינה – אמפולי 2:1

סאסואולו – סמפדוריה 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי