מונטלה: שאינטר תאשים את עצמה. איקרדי: תוצאה מחליאה

ספאטה חוגג
ספאטה חוגג | AFP

הרוסונרי חגגו קאמבק ענק, באינטר ביכו את אובדן הנקודות. פיולי: "די לעסוק בעתידי"

(גודל טקסט)
איטליה הדביקו כינוי חדש לדרבי "דלה מדונינה" בין אינטר ומילאן וכינו אותו "הדרבי הסיני" בגלל שהבעלים של שתי הקבוצות מסין, אבל אתמול (שבת) הדרבי בסן סירו הסתיים בצורה הדרמטית ביותר. כריסטיאן סאפטה השווה בשניות האחרונות של זמן פציעות בדקה ה-97 ל-2:2 והשופטים נעזרו בטכנולוגית "קו השער: כדי לקבוע שכדור אכן חדר מעבר לקו. מה שבטוח, הכדורגל שהופגן בו היה ברמה הרבה יותר גבוהה מכדורגל בליגה הסינית.


וינצ'נזו מונטלה
המאמן המאושר של מילאן שכבר פיגרה 2:0 אמר בסיום: "לא מבין למה נותנים מחמאות לאינטר על משחקה? הם בזבזו זמן 25 דקות מהסיום ויכולים לבוא בטענות רק לעצמם על התוצאה. השופט הוסיף לנו שש, שבע דקות בגלל שראה את מה שעשו".


תוצאת המשחק
: "חטפנו שני שערים, אבל במחצית השנייה הגבנו מצוין, חזרנו מפיגור של שני שערים, וזה משהו יוצא מן הכלל. הפעם חגגתי יותר ממה שאני חוגג בדרך כלל". מי שהיה מאושר גם הוא הנשיא הסיני החדש של מילאן, יונג הונג לי הנשיא ה-22 של הקבוצה.





מנגד, באינטר המאמן סטפנו פיולי זעם על שחקניו: "היינו צריכים לשחק עד לשריקת הסיום. זה עלה לנו ביוקר שכבר חשבנו שניצחנו את המשחק. השופט הראשי הוא שקובע והחצי דקה הנוספת גרמה לנו לאבד שתי נקודות".


It's over when it's over! #DerbyMilano#weareacmilanpic.twitter.com/8XfVETqG72

— AC Milan (@acmilan) April 15, 2017

עתידו לאור השמועות על חיפוש מחליף
: "אתם מתעסקים יותר מדי בעתיד שלי. התוצאה היחידה לפיה תשפטו אותי היא המיקום בטבלה בסיום העונה".


מאורו איקרדי
כינה את התוצאה: "מחליאה" ואמר: "נצטרך לעבוד הרבה יותר קשה במשחקים הבאים. מי שסופג כזה שער בשניית הסיום הולך הביתה עם הראש למטה".



איקרדיאיקרדי חוגג מוקדם מדי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי