פיולי מועמד להחליף את סוזה בפיורנטינה

סטפנו פיולי
סטפנו פיולי | Gettyimages

מאמנה המפוטר של אינטר עשוי להחליף על ספסל הוויולה את אקס מכבי תל אביב, שצפוי לעזוב בעקבות חילוקי דעות עם ההנהלה. וגם: קאליניץ' מגלה מדוע סירב לסין

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)

סטפנו פיולי פוטר מאינטר אחרי שלקח שתי נקודות בלבד בשבע המשחקים האחרונים, אבל כנראה שלא יישאר מחוסר עבודה לאורך זמן רכ כשבאיטליה דווח שערך שיחות עם הנהלת פיורנטינה כדי להחליף את מאמן הקבוצה הנוכחי, אקס מכבי תל אביב פאולו סוזה.

פיולי בן ה-51 ערך שיחות עם המנהל של פיורנטינה, פנטלאו קורבינו, ולפי דיווחים באיטליה הן היו חיוביות ביותר וכנראה שבוויולה ממש לא התרגשו שבין היתר במשחקי הליגה האחרונים ניצחה פיורנטינה 4:5 את אינטר, אליה היא צמודה בטבלה עם שיוויון של 56 נקודות.


סוזה ופיולי. זה שהולך וזה שבא? (Gettyimages)

חוזהו של סוזה יסתיים בקיץ הקרוב והיה ברור מראש שלא ימשיך עוד עונה בשל חילוקי דעות בינו לבין ההנהלה, שסבורה שהוא לא ממש סיפק את הסחורה העונה. הפורטוגלי מצידו כעס על כך שההנהלה לא חיזקה את סגל הקבוצה כפי שרצה. שמו של סוזה עלה לאחרונה כמועמד אפשרי להחליף את וינצ'נזו מונטלה במילאן במידה והאחרון יעזוב את הרוסונרי.

בתוך כך התראיין חלוץ פיורנטינה ניקולה קאליניץ' לעיתון "רקורד" הפורטוגלי ופירגן בענק לסוזה: "אם לא הוא, בחיים לא הייתי עובר לשחק בליגה האיטלקית". הקרואטי כבש העונה 19 שערים כש-14 מתוכם הובקעו בליגה וסירב להצעה ענקית מטיאנז'ין קוונז'יאן הסינית אותה מאמן פאביו קנבארו כדי להישאר עם בוויולה. כשנשאל מדוע, ענה: "רציתי להמשיך לשחק ברמה מסוימת ולא אהבתי את הרעיון ללכת לשחק בסין. יש לי עוד הרבה מה למכור באירופה".


העדיף להישאר באירופה. קאליניץ' (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי