3:5 לרומא בקייבו, יובנטוס תאלץ לחכות לפחות למחר

שחקני רומא
שחקני רומא | צילום: Gettyimages

הזאבים נקלעו פעמיים לפיגור במשחק רב שערים, אך צמדים של אל שעראווי וסלאח ועוד שער של דז'קו מחוץ לרחבה צימקו את הפער מהגברת הזקנה לנקודה. נאפולי הביסה 1:4 את פיורנטינה ומרוחקת שתי נקודות מהפסגה

(גודל טקסט)
יובנטוס יכולה היתה לחגוג אליפות כבר הערב (שבת) מבלי לשחק, אבל תצטרך לעשות את העבודה בעצמה עם ניצחון בראשון על קרוטונה כדי לצרף לעצמה כתר שישי ברציפות ותואר שני העונה (גברה בגביע על לאציו 0:2) בדרך אולי לטרבל (אם תזכה בגמר הצ'מפיונס מול ריאל).

רומא ונאפולי הדולקות בעקבות הגברת הזקנה ניצחו וצמצמו את הפער ממנה לנקודה ולשתי נקודות (בהתאמה). הג'יאלרוסי עשתה זאת בחגיגת שערים 3:5 בוורונה על קייבו, בעוד הפרטנופיי מחצו 1:4 בבית את פיורנטינה.


קייבו – רומא 5:3
שחקניו של לוצ'יאנו ספאלטי עלו למשחק בידיעה שהפסד שלהם עלול להעניק את האליפות ליובנטוס עוד לפני שתשחק מחר מול קרוטונה, אך למרות שנקלעו פעמיים לפיגור לא ויתרו, צימקו את הפער מהגברת הזקנה לנקודה והשאירו את מאבק האליפות בחיים לפחות עד מחר.


בדקה ה-15 הרים רוברטו אינגלסה לרחבה שהגיע ללוקאס קסטרו שבעט מהאוויר את ה-0:1. היתרון החזיק עד הדקה ה-28 בה סטפן אל שעראווי קיבל כדור עומק נהדר שנגח פדריקו פאציו וחלף על פני כל ההגנה של קייבו. החלוץ ניצל יציאה רעה של השוער סטפאנו סורנטינו והשווה ל-1:1 מחוץ לרחבה. אינגלסה עוד החזיר את היתרון לחמורים המעופפים (37), אך חמש דקות לאחר מכן מוחמד סלאח פרץ לרחבה מימין ובעט כדור מסובב כדי להוריד את הקבוצות למחצית ב-2:2.



סלאח. צמד בדרך למהפך (Gettyimages)


בדקה ה-57 קווין סטרוטמן שלח כדור עומק מצויין לאל שעראווי שלבד בתוך הרחבה השלים צמד וקבע 2:3. גם סלאח השלים צמד מקצה הרחבה בדקה ה-76 אחרי בישול של אדין דז'קו, שבעצמו כבש את ה-2:5 משער לחיבורים מ-20 מטרים. גם אינגלסה התנחם כשהשלים צמד בדקה ה-86, שחתם את תוצאת המשחק בו ניצחו הזאבים 3:5.


נאפולי – פיורנטינה 1:4

הפרטנופי נשארו במקום השלישי עם 83 נקודות, רק אחת פחות מרומא. כבר בדקה השמינית קאלידו קוליבאלי הגיע ראשון לכדור קרן שנהדף על ידי צ'יפריאן טאטארוסאנו וכבש מקרוב את ה-0:1. בדקה ה-36 דריס מרטנס שלח כדור עומק ללורנצו אינסינייה הוריד את נאפולי להפסקה ביתרון 0:2.

הבלגי המצוין המשיך בכושר המצויין כשהוסיף גם צמד (57 ו-64) כשבין לבין יוסיפ איליצ'יץ' הספיק לצמק בדקה ה-60. במחזור הסיום בשבוע הבא יפגשו שחקניו של מאוריציו סארי את סמפדוריה, ויקוו למעידה של רומא כדי לסיים במקום השני.



ספרד: 0:5 לסביליה כפרידה מסמפאולי
סביליה שהיתה עד ינואר במאבק האליפות ואיבדה גובה לפחות נפרדה בטעם טוב מהמאמן שלה חורחה סמפאולי, שעובר לאמן את נבחרת ארגנטינה. האנדלוסים הביסו 0:5 את אוסאסונה היורדת. ויטולו כבש צמד (10 ו-80) ובישל לסטפן יובוטיץ' (35). פרנקו וסאקס השלים עם צמד משלו (20 ו-60). סביליה סיימה רביעית ותשחק בפלייאוף ליגת האלופות בעונה הבאה.



תוצאות נוספות בספרד

ספורטינג חיחון – ריאל בטיס 2:2
(דוגלאס 7, קרלוס קרמונה 79/ רובן קסטרו 22, 59)

לגאנס – דפורטיבו אלאבס 1:1
(דויד טימור 89/ ננאד קרסטישיץ' 64)

דפורטיבו לה קורוניה – לאס פלמאס 0:3
(פלורין אנדונה 4, 28, קרלס חיל 39)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי