צפו בפרידה של טוטי: 2:3 לרומא על גנואה

טוטי
טוטי | AFP

הקיסר היה שותף לדרמה, פרוטי הבטיח מקום שני. דז'קו סיים כמלך שערי הסרייה A עם 29 כיבושים. נאפולי גברה 2:4 על סמפדוריה. קרוטונה שרדה אחרי דרמה גדולה, אמפולי ירדה

(גודל טקסט)
אחרי הניצחונות של יובנטוס ואטלאנטה אמש (שבת), מחזור הסיום בליגה האיטלקית נמשך כשבמוקד רומא נפרדה מפרנצ'סקו טוטי באופן רשמי עם 2:3 יקר על גנואה. נאפולי תסתפק במוקדמות האלופות אחרי 2:4 אצל סמפדוריה. מילאן נוצחה 2:1 אצל קליארי.


רומא – גנואה 2:3
כשגולת הכותרת היתה משחק הפרידה של פרנצ'סקו טוטי רומא מעדה ומעט ואיבדה את המקום השני ושמרה על המקום השני. טוטי שלא ברור אם יישאר במועדון נעוריו או שמא ימשיך עוד עונה במקום אחר, פתח על הספסל לאחר שזכה לקבלת פנים חמה מהקהל בפתיחת ההתמודדות.


טוטי
טוטי נפרד בפעם האחרונה (AFP)


10
רק אחד שראוי למספר 10 ברומא (AFP)


פייטרו פלגריני בן ה-16 העניק יתרון לאורחת כבר אחרי שלוש דקות בהופעת הבכורה שלו בליגה הבכירה והפך ליליד 2001 הראשון בתולדות הליגה האיטלקית שכובש שער. חלפו שבע דקות ואדין דז'קו נעץ את ה-29 שלו העונה, עונת השיא בקריירה שלו הבוסני שסיים כמלך השערים של הסרייה
A והפך לראשון שחקני רומא שמגיע לכמות שערים כזו. טוטי עצמו נכנס ל-36 דקות פרידה בהופעתו ה-783 במדי רומא ובדקה ה-77 דניאלה דה רוסי, עוד אחד מסמליה של רומא, כבש אחרי בישול של דז'קו אלא ששער היתרון החזיק מעמד שלוש דקות לפני השוויון של של דרקו לזוביץ' בנגיחה. בתוספת הזמן דז'קו שוב בישל והפעם היה זה דייגו פרוטי שכבש את השער היקר והעניק לג'אלורוסי כרטיס לבתים.


f
טוטי נפרד מנקודות הקרן (AFP)


סמפדוריה – נאפולי 4:2
הפרטנופיי שוב הוכיחו את כוחה של ההתקפה ותפסו את המקום השני בתום העונה הסדירה. דרייס מרטנס כבש את ה-28 שלו העונה וקבע 0:1 בדקה ה-36 אחרי טעות של פוג'יוני השוער. לורנצו אינסינייה הכפיל כעבור שש דקות עם שער נפלא ובדקה ה-49 מארק האמשיק קבע 0:3. פאביו קוואליירלה צימק בדקה ה-50, אבל אינסינייה סידר לחוסה קאייחון את הרביעי בדקה ה-70. ריקי אלבארס רק הספיק לצמק.



ר
אינסינייה. התקפה לוהטת (Gettyimages)


קליארי – מילאן 1:2
הרוסונרי שכבר הבטיחו את המקום השישי והכרטיס לאירופה נסעו לקליארי במשחק לפרוטוקול. כבר בדקה ה-17 אקס מילאן מרקו בוריילו שלח כדור עומק לז'ואאו פדרו, שפרץ לרחבה והכניע מקרוב את ג'יג'י דונארומה. קרלוס באקה החטיא פנדל בדקה ה-63, אבל הרוסונרי קיבלו הזדמנות נוספת מהנקודה הלבנה בדקה ה- 72 אותה ניצל ג'אנלוקה לפאדולה כדי להשוות ל-1:1.


מילאן איבדה את גבריאלה פאלטה בכרטיס אדום (75) וכשכבר היה נראה ששתי הקבוצות ייפרדו בחלוקת נקודות, עמוק בתוך תוספת הזמן (93) פדרו בעט כדור חופשי שנהדף על ידי דונארומה, אבל פאביו פיסקאנה היה במקום כדי לנעוץ את הריבאונד ברשת ולהעניק ניצחון לקליארי, שמסיימת את העונה במקום ה-11.


אינטר – אודינזה 2:5
העונה המאכזבת של הנראזורי הסתיימה עם טעם של עוד לקראת העתיד אבל ספק אם זה ינחם משהו אצל המועדון ממילאנו. כבר אחרי חמש דקות אדר כבש ראשון, אחרי 13 דקות הוא סידר לאיבן פרישיץ' את השני במה שאולי היה שער הפרידה שלו מאינטר כשהוא מחוזר במנצ'סטר יונייטד. הסיפור חזר על עצמו בדקה ה-36 כשפרישיץ' הפך למבשל וסידר למרסלו ברוזוביץ' את השלישי. הקרואטי הוסיף צמד בישולים כשסידר לאדר צמד שערים שקבע 0:4. אנדריאה בלאיץ' עוד צימק בדקה ה-76 אך כעבור שלוש דקות שער עצמי של גבריאלה אנג'לה קבע 1:5. גם שער של דובאן ספאטה לא מנע תבוסה.


א
שחקני אינטר חוגגים תלבושת חדשה (AFP)


קורטונה – לאציו 1:3
קרוטונה הצנועה שרדה בליגה אחרי ניצחון יקר על הנשרים שהוריד את אמפולי לליגת המשנה אחרי שהיא מעדה אצל פאלרמו שכבר ירדה. אנדראה נאליני עם צמד (14, 60) ודייגו פלסינלי בדקה ה-22 העניקו ניצחון חשוב ביותר. פנדל של צ'ירו אימובילה בדקה ה-26 רק צימק זמנית. באסטוס הברזילאי הורחק בדקה ה-42 והותיר את סימונה אינזאגי עם עשרה שחקנים אך את הכרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית אין מי שייקח ממנה.


כ
נאליני והחברים חוגגים הישרדות מהסרטים (Gettyimages)


פאלרמו – אמפולי 1:2
הוורודים כבר מזמן ירדו, אך החליטו לקחת איתם לליגה השניה גם את אמפולי שהיתה תלויה בעצמה. איליה נסטרובסקי המקדוני בדקה ה-76 וברונו הנריקה (84) קבעו 0:2 מדהים לזכות החבורה של בורטולוצי וגם שער מצמק של ראדה קרוניץ' הקרואטי לא הספיק כדי לשרוד.



משחקים נוספים:

פיורנטינה – פסקארה 2:2
(ריקרדו סאפונה 66, מתיאס וסינו 85/ ג'נלוקה קפרארי 14, ז'אן-כריסטוף בהאבק 65)



טורינו – סאסואלו 3:5
(לוקאס בוי 6, דניאלה באסלי 22, לורנצו דה סילבסטרי 45, יאגו פלאקה 57, אנדראה בלוטי 79 / גרגור דפרל 14, 40, 82)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי