מי צריך רכש? צפו ב-0:2 הגדול של אינטר על באיירן מינכן

אינטר חוגגת על באיירן מינכן
אינטר חוגגת על באיירן מינכן | AFP

צמד נגיחות של אדר שלח מסר לאוהדי הנראזורי שיש לקבוצה מה למכור. אנצ'לוטי שוב נוצח. 70 דקות לטוואטחה ב-1:1 של פרנקפורט מול סאסואולו

(גודל טקסט)

באיירן מינכן עוד לא התחילה את העונה וכבר מסתמנת לה בעיה מול קבוצות איטלקיות, וזאת למרות מאמנה קרלו אנצ'לוטי. אלופת גרמניה הפסידה 2:0 לאינטר במסגרת טורניר הידידות גביע האלופות שנערך בסינגפור, כששחקניה עוד זוכרים את ה-4:0 שחטפו ממילאן לפני חמישה ימים.

אדר בן ה-30 חגג עם צמד נגיחות נפלאות, כשבדקה השמינית נהנה מבישול של אנטוניו קנדרבה, ובדקה ה-30 הכפיל בעזרתו של איבן פרישיץ'. שני המאמנים הירבו לבצע חילופים כיאה למשחקי ידידות, והתוצאה נשמרה עד הסיום.

אוהדי אינטר הירבו להתלונן הקיץ על כך שקבוצתם אינה רוכשת שחקנים בניגוד ליריבה העירונית מילאן, אלא שלאור הניצחון נראה שיש פוטנציאל בקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי. באיירן מסיימת את שלב הבתים של הטורניר עם ניצחון (2:3 על צ'לסי) והפסד, וכעת ישחקו הנראזורי נגד הבלוז במשחק האחרון לפני הנוקאאוט.

* איינטרכט פרנקפורט וטאלב טוואטחה פגשו את סאסואולו למשחק הכנה שהסתיים ב-1:1 במסגרת מחנה האימונים של הקבוצה שנמצאת באיטליה. המגן הישראלי פתח בהרכב ושיחק 70 דקות, מיאט גאצ'ינוביץ' כבש בדקה ה-32 לטובת הגרמנים ואלסנדרו מאטרי השווה בדקה ה-70. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי