צפו בתקצירים: 0:3 למילאן על קרוטונה, אינטר הביסה את פיורנטינה

מילאן
מילאן | Gettimages

הפרויקט הכי מעניין העונה באיטליה החל ברגל ימין עם תצוגה, כשגם השחורים-כחולים מהצד השני של העיר הרשימו עם 0:3. רק 0:0 ללאציו בבית עם ספאל, רומא ניצחה את אטאלנטה

(גודל טקסט)
הליגה האיטלקית יצאה לדרך עם ניצחון של יובנטוס האלופה, אבל הערב (ראשון) גם הסגנית רומא החלה ברגל ימין עם 0:1 אצל אטאלנטה. מילאן רשמה ניצחה את קרוטונה 0:3. אינטר לא ריחמה על פיורטינה והביסה אותה 0:3.




אטאלנטה – רומא 1:0

קרב צמרת זה היה אשתקד אבל בעוד רומא רגילה למעמד, אטאלנטה עלולה לספוג טלטלה העונה. זה החל מבחינתה לא טוב. אוסביו די פרנצ'סקו שהגיע מסאסואולו למועדון בו שיחק בעבר, רשם בכורה מוצלחת. מי שעוד רשם בכורה טובה מבחינתו הוא מגן הרכש הסרבי אלכסנדר קולארוב שסידר ניצחון עם שער בדקה ה-31 בבעיטה חופשית שטוחה. שער שהספיק לשלוש נקודות ראשונות.


קולארוב. יופי של פתיחה
קולארוב. יופי של פתיחה (AFP)


אינטר – פיורנטינה 0:3

הנראזורי פתחו את הליגה במשחק לא פשוט נגד מאמנם בעונה החולפת סטפנו פיולי, שכעת עומד על הקווים של הוויולה. מאורו איקרדי הראה שלא שכח לכבוש, ורשם צמד בזק עם פנדל בדקה השישית, ושער מבישול של איבן פרישיץ' כעבור תשע דקות. פרישיץ' עצמו התכבד אף הוא בשער בדקה ה-79 מבישול של ז'ואאו מריו. שלוש נקודות ראשונות ללוצ'יאנו ספאלטי בג'וזפה מיאצה.


לאציו – ספאל 0:0

העולה החדשה הגיעה לעיר הבירה וכבר רשמה נקודות ראשונות. החבורה של סימונה אינזאגי ניצחה את יובנטוס במשחק על הסופרקאפ, אך מול ספאל נתקלה יריבה עיקשת שלא נתנה לה לכבוש. אחרי חמישה ניצחונות רצופים, לאציו נעצרה וליקטה רק נקודה.


אינזאגי. ספאל זו לא יובנטוס
אינזאגי. ספאל זו לא יובנטוס (AFP)


קרוטונה – מילאן 3:0

הקבוצה הקטנה לא יכולה היתה לצפות למפגש קשה יותר במחזור הפתיחה. בדקה השלישית הורחק פדריקו צ'צ'ריני המארח, וכבר אחרי שש דקות הבינה קרוטונה כמה החבורה שנבנתה עבור וינצ'נזו מונטלה אימתנית. פרנק קסי שהגיע מאטאלנטה כבש ראשון בפנדל. הבליץ נמשך ובדקה ה-18 סוסו סידר לפטריק קאטרונה הצעיר המבטיח את השני בנגיחה. סוסו עצמו נעץ את השלישי כבר אחרי 23 דקות.


תוצאות נוספות

בולוניה – טורינו 1:1 

(פדריקו די פרנצ'סקו 27 / אדם ליאייץ' 33)

סמפדוריה – בנבנטו 1:2

(פאביו קוואליארלה 38, 54 / אמטו צ'יצ'ירטי 15)


סאסואולו – גנואה 0:0



אודינזה – קייבו 2:1

(סיריל טראו 37 / רוברטו אינגלס 15, ואלטר בירסה 54)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי