דיבאלה חגג: החולצה מס' 10 נותנת לי מזל

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

הכוכב הארגנטינאי של יובנטוס מאושר מהשלושער ב-2:4 על גנואה, אלגרי: "הוא יכול להשתפר". בופון תקף את טכנולוגיית הווידאו: "מסתכלים אם שחקן הכניס אצבע לאוזן של חברו"

(גודל טקסט)

פאולו דיבאלה כונה לא מעט פעמים "היורש של ליונל מסי" ואתמול (שבת) הוא הוכיח שיש משהו בהשוואה הזאת כשכבש שלשוער ראשון בקריירה בסרייה א' והוביל את יובנטוס ל-2:4 דרמטי על גנואה. אנטוניו קסאנו טען השבוע בראיון שלדיבאלה אין את האיכות לשחק בברצלונה או ריאל מדריד, אבל הארגנטינאי ענה על המגרש.

ב"קוריירה דלו ספורט" כתב שדיבאלה הוא מספר 10 מושלם: "זה היה קאמבק מהסרטים עבור דיבאלה". החלוץ לקח את כדור המשחק הביתה חתום על ידי שאר שחקני יובה. מאזנו בשני המחזורים הראשונים עומד על ארבעה שערים.

"החולצה מספר 10 נותנת לי מזל", אמר הארגנטינאי. "ידעתי שהמספר הזה ייתן לי אתגר קשה, אבל בינתיים אני מצליח יפה מאוד איתו. התחלנו רע מאוד את המשחק, אבל התאוששנו בצורה הכי טובה". קרלוס טבס היה השחקן האחרון שכבש שלושער עבור יובנטוס במשחק נגד ססואולו ב-2013.

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון תקף את טכנולוגיית הווידאו החדשה (VAR) וטען: "זה לוקח יותר מדי זמן וזה הופך לכדור מים". יובה חוותה את הטכנולוגיה יותר מכל קבוצה אחרת כששני פנדלים נפסקו נגדה ואחד לטובתה עד כה. "אמרתם שהווידאו יופעל רק במקרים חשובים ושנויים במחלוקת, אבל אתם בודקים את כל ההילוכים החוזרים ואם שחקן מכניס אצבע לאוזן של השני. אפילו לא חגגתי כשפסקו לטובתנו פנדל בגלל שזה לקח שש דקות. בקצב הזה יהיו במשחקים שלנו 55 פנדלים העונה", הוסיף השוער.

פאולו דיבאלה. מס' 10 נותן לו מזל (AFP)
פאולו דיבאלה. מס' 10 נותן לו מזל (AFP)

המאמן מסימיליאנו אלגרי אמר: "יש צורך בסבלנות עם הטכנולוגיה הזו. כולנו זקוקים לעוד זמן כדי להשתפר, גם השופטים. הכי חשוב שאנחנו נכנסים לפגרה עם 6 מ-6 נקודות. זו שנה חשובה מאוד לגבי הקריירה של דיבאלה, הוא יכול להשתפר עוד".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי