צפו בתקציר: 1:4 ללאציו על מילאן, שלושער לאימובילה

ג'אנלואיג'י דונארומה
ג'אנלואיג'י דונארומה | AFP

קבוצת הכוכבים של הרוסונרי ירדה לקרקע. חלוץ נבחרת איטליה, שהבקיע מול ישראל שבוע שעבר, כבש שלוש פעמים בתוך עשר דקות והוסיף בישול. אינטר ניצחה 0:2 את ספאל, 0:3 לנאפולי על בולוניה

(גודל טקסט)
המחזור השלישי בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שמונה משחקים. אינטר ניצחה 0:2 את ספאל. פיורנטינה השיגה ניצחון בכורה אחרי שהביסה 0:5 את ורונה בחוץ.  לאציו הביסה את מילאן הנוצצת 1:4 ואילו נאפולי גברה על בולוניה 0:3.


בולוניה נאפולי 3:0 (צפו בתקציר)

אחרי מחצית מאופסת, הנפוליטנים, שיפגשו ביום רביעי את שחטאר דונייצק באוקראינה, התפוצצו עם שלושה שערים ושמרו על מאזן מושלם. חוסה קאייחון (66), דריס מרטנס (83) ופיוטר ז'לינסקי סידרו לאורחים את הניצחון. בולוניה מבחינתה ספגה את הפסדה הראשון העונה אחרי שלושה מחזורים, והיא עם 4 נקודות מתוך 9 אפשריות. 




לאציו – מילאן 1:4

אחרי שני ניצחונות בפתיחת העונה מדד האופטימיות במילאנו הרקיע שחקים, עד שהגיעו לאציו וצ'ירו אימוביליה. החלוץ, שכבש את השער היחיד בניצחון של איטליה על נבחרת ישראל בשבוע שעבר, הפציץ שלושער בתוך עשר דקות לרשת (38, 42, 48) של ג'אנלואיג'י דונארומה והוסיף בישול ללואיס אלברטו (50). ריקרדו מונטוליבו רק צימק לרוסונרי (56). הביאנקוצ'לסטי מצדם ממשיכים את פתיחת העונה הטובה עם שלושה ניצחונות ותיקו בכל המסגרות. אימובילה הוא הראשון שכובש שלושער במשחק בין לאציו למילאן מאז אנדריי שבצ'נקו 1999.


Lazio 4-1 AC Milan FT:

Shots: 12-17
Pass accuracy: 80%-88%
Chances created: 10-10
Possession: 44%-56%

Immobile steals the show. pic.twitter.com/LE05xbX6Hf

— Squawka Football (@Squawka) September 10, 2017


אינטר – ספאל 0:2 (צפו בתקציר)

הנראזורי ממשיכים בפתיחת העונה הנהדרת שלהם. אחרי הניצחונות המרשימים על פיורנטינה ורומא לפני פגרת הנבחרת, הפעם החניכים של לוצ'יאנו ספאלטי עבדו יותר קשה ובסופו של דבר הצליחו להכניע את העולה החדשה בזכות פנדל שנשרק בסיוע החלטה של שופטי הווידאו אחרי התייעצות ממושכת. ז'ואאו מריו היה זה שהוכשל ברחבה ומאורו איקרדי המשיך את הכושר הנפלא עם שער חמישי בליגה. זה היה שערו ה-76 של הארגנטינאי מאז הצטרף לקבוצה מעיר האופנה. את תוצאת המשחק קבע איבן פרישיץ', שרק בסוף השבוע האריך את חוזהו, עם בעיטה אדירה בדקה ה-87.


ורונה – פיורנטינה 5:0

הויולה עם ניצחון בכורה העונה אחרי הצגה גדולה יצאו מהמקום האחרון, המארחים האומללים עם נקודה בלבד אחרי שלושה מחזורים. ג'ובאני סימאונה, הבן של דייגו שהגיע העונה מגנואה, כבש את שער הבכורה שלו כבר בדקה השנייה. בדקה ה-10 סיריל תראו דייק מהנקודה הלבנה, אחרי שפדריקו קייזה, עוד בן של (אביו הוא שחקן נבחרת איטליה בעבר אנריקו קייזה) הוכשל ברחבה על ידי השוער אנדרה ניקולאס. דוידה אסטורי הוסיף בדקה ה-24. ג'ודן ורטו הוסיף בדקה ה-62 עם בעיטה חופשית מדהימה מ-30 מטרים וז'יל באסטיו דיאז חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-90. תבוסה גדולה לקבוצה מהעיר של רומיאו ויוליה.


שחקני אינטר חוגגים (AFP)
שחקני אינטר חוגגים (AFP)


תוצאות נוספת


אטאלנטה
-ססואולו 1:2
(אנדראס קורלנליוס 35, אנדראה פאטניה 78/ סטפנו סנסי 28)


קליארי – קרוטונה 0:1
(מרקו סאו 33)


Finisce 0-3 il primo tempo di #VeronaFiorentina
(2' @simeonegiovanni, 9' #Thereau, 23' @DavideAstori) https://t.co/WjDJuflmFQ#BattitiViolapic.twitter.com/9ptAG4EilN

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) September 10, 2017


אודינזה – גנואה 0:1
(יאקוב יאנקטו 16, ג'יוזפה פאצלה הורחק/ אנדראה ברטולצ'י הורחק)


בנבנטו – טורינו 1:0
(יאגו פאלקה 93) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי