דיווח: מעמדו של מונטלה מעורער, מילאן גיששה אצל אנצ'לוטי

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | צילום : GettyImages

מאמן באיירן מינכן, שחוזהו פג בקיץ הקרוב, עשוי לשוב לרוסונרי בתמורה לחוזה ארוך טווח. גם קונטה עשוי להגיע, הפסד לרומא צפוי לחרוץ את גורלו של מונטלה

(גודל טקסט)

מעמדו של וינצ'זו מונטלה ממשיך להתערער אחרי ההפסד 2:0 מול סמפדוריה. מילאן, בה הושקעו סכומי עתק בחלון ההעברות הקיצי, חלמה על פתיחה איכותית יותר בליגה איטלקית כאשר ההפסד בגנואה התווסף לתבוסה ללאציו 4:1 שהותירו את המאמן כאשם המרכזי. על פי הדיווחים היום (שלישי) בתקשורת האיטלקית, עולה כי הנהלת הרוסונרי סימנה את קרלו אנצ'לוטי כמועמד הבכיר לאימון במקום מונטלה.


מאמן באיירן מינכן, שגם פתחה את העונה בצורה פושרת, זוכה להצעות גבוהות מהליגה הסינית כאשר האפשרות שהוא ימשיך באלופה הגרמנית נראית קלושה. בשל ההצלחות של אנצ'לוטי בקדנציה הקודמת במילאן, הוא מועדף על פני אנטוניו קונטה, שצפוי להשלים עונה שנייה בצ'לסי. 





עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של מונטלה כאשר בחלק מכלי התקשורת בארץ המגף גורסים כי גישושים אצל אנצ'לוטי כבר החלו. חשוב לציין כי כבר ב-2015, סגן נשיא מילאן דאז אדריאנו גליאני פנה למאמן, שדחה את האפשרות לשוב לסן סירו. כעת, מאז ההשתלטות הסינית והאפשרויות הכלכליות המרשימות, אנצ'לוטי עשוי להסכים לחזור לאיטליה תמורת חוזה ארוך טווח, לעומת חרושת השמועות אודות מעמדו בבאיירן והעובדה כי הוא מסיים את ההסכם עם הבווארים בקיץ הקרוב. מילאן תארח במחזור הקרוב ביום ראשון את רומא, בתקווה לשמור על קשר עם הצמרת כאשר חלק מהפרשנים גורסים כי הפסד ביתי עשוי להוביל לסיום דרכו של מונטלה כאשר לאחר מכן אינטר תפגוש את הרוסונרי לדרבי רותח.  



המשחק האחרון בראשון? מונטלה (AFP) 


לפי ה"גאזטה דלו ספורט" חוץ מאנצ'לוטי, מילאן גם גיששה אצל אנטוניו קונטה שרק אתמול התראיין לעיתון ואמר שהוא חולה מגעגועים לחזור לאיטליה. הסבירות שקונטה יגיע השנה נמוכה, אבל רק לפני כמה שבועות דובר על קרע בינו להנהלת צ'לסי. מילאן תנסה להחתים את אחד משני המאמנים הבכירים האלה לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי