אלגרי: אליפות לנאפולי? קבוצת ההגנה הטובה ביותר זוכה בתואר

אלגרי.
אלגרי. | צילום: Gettyimages

מאמן יובנטוס דיבר לקראת המפגש המרתק מול לאציו (שבת, 19:00, ספורט1). הפרטנופיי יוצאים למפגש ענק מול רומא (21:45, ספורט1). כל העובדות והמספרים לקראת ערב גדול בסרייה א'

(גודל טקסט)

גם הליגה האיטלקית תחזור מחר (שבת) מפגרת הנבחרות עם שני משחקים גדולים שיפתחו את המחזור השמיני. במשחק הראשון תארח יובנטוס את לאציו ובמשחק השני נאפולי הלוהטת תגיע לאולימפיקו לקרב מרתק מול רומא.

יובנטוס – לאציו (19:00, ספורט1)
האלופה מגיעה עם מוטיבציה רבה למשחק הבית מול לאציו. הביאנקונרי רוצים למחוק את פער שתי הנקודות מנאפולי ולהלחיץ אותה לפני משחקה מול רומא. בנוסף, הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי זוכרת את ההפסד 3:2 בסופרקאפ בתחילת העונה ורוצה להשיג נקמה ספורטיבית.

המאמן אישר במסיבת העיתונאים שמריו מנדז'וקיץ', שנפצע בקרסולו במשחקה של נבחרת קרואטיה יהיה כשיר למשחק וצפוי לפתוח ביחד עם פאולו דיבאלה ופדריקו ברנרדסקי מתחת לגונסלו היגוואין. המאמן אף גילה שבופון וחדירה ישחקו ולעומתם מיראלם פיאניץ' יקבל מנוחה לקראת המשחק ביום רביעי מול ספורטינג ליסבון בליגת האלופות. "דיבאלה היה בחופשה 15 ימים כי לא קיבל דקות בנבחרת ואני חושב שהוא במצב מצוין. היגוואין מלא מוטיבציה ואני מאמין שחודש גדול לפניו", הוסיף.

אלגרי גם נשאל על האפשרות שנאפולי תהיה אלופה וענה: "בעשור האחרון תמיד זכתה באליפות הקבוצה שהייתה לה את ההגנה הכי טובה. רק אינטר עשתה זאת עם ההגנה השנייה בטיבה בליגה. ב-2015/16 היינו רחוקים 11 נק' מנאפולי ויכולנו רק לרדוף אחריהם (בסופו של דבר יובה זכתה באליפות, י.ז). עכשיו מדובר בתיקו אחד שעושה את ההבדל".

מסימיליאנו אלגרי. הגנה זוכה באליפויות (gettyimages)
מסימיליאנו אלגרי. הגנה זוכה באליפויות (gettyimages)

דיבאלה מגיע כאמור לאחר שלא קיבל הזדמנות בנבחרת ארגנטינה ורוצה להחזיר לקבוצתו לאחר שהחמיץ פנדל ב-2:2 מול אטאלנטה במחזור האחרון. הכישרון הארגנטינאי אוהב את חודש אוקטובר וממוצע הכיבושים שלו עומד על 0.75 למשחק. בנדיקט הובדס הפצוע ימשיך להיעדר.

זה יהיה קרב בין שניים מהמאמנים המוערכים בליגה. "קוריירה דלו ספורט" ערך סקר לפיו אלגרי הוא המאמן המוערך בליגה עם 54 אחוזים. סימונה אינזאגי של לאציו דורג רביעי (14). מאוריציו סארי מנאפולי שני (37) ולוצ'יאנו ספאלטי מאינטר שלישי (28).

לאציו לא ניצחה את יובה בליגה מאז 2003. ב-25 המשחקים האחרונים בין הקבוצות במסגרת הסרייה א' יובנטוס ניצחה 19 פעמים ושישה מפגשים הסתיימו בתיקו. קשר הביאנקוצ'לסטי לוקאס לייבה אמר לקראת המשחק: "אני בטוח שהעונה ליובנטוס יהיה קשה יותר לזכות באליפות. קשה לומר אם הם ישלטו שוב בכדורגל האיטלקי. נאפולי, אינטר ואנחנו ניתן להם פייט. התחלנו מצוין את העונה, אבל שיחקנו רק עשרה משחקים והכל עוד יכול להשתנות. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה".

פאולו דיבאלה. אוהב את אוקטובר (AFP)
פאולו דיבאלה. אוהב את אוקטובר (AFP)

רומא – נאפולי (21:45, ספורט1)
שתי הקבוצות ההתקפיות בליגה ייפגשו בקרב ענק באולימפיאקו. הפרטנופיי רוצים להמשיך להוביל את הטבלה והם יודעים שסימון וי על המשוכה הקשה הזו תיתן להם עוד מקדמה במאבקי האליפות. הקבוצה של מאוריציו סארי הבקיעה עד כה 25 שערים, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, והיא גם מתכוננת למפגש הענק מול מנצ'סטר סיטי ביום שלישי בליגת האלופות.

קשר נאפולי אלאן שומר על פרופורציות: "יובנטוס לדעתי עדיין מועמדת לזכייה. הם זכו שש שנים ברציפות וזה רקורד שמדבר בזכות עצמו. אני ריאלי".

שחקני נאפולי חוגגים. הם חזקים בהתקפה (AFP)
שחקני נאפולי חוגגים. הם חזקים בהתקפה (AFP)

מצד שני, אחרי פתיחת עונה מגומגמת אוזביו די פרנצ'סקו השתלט על הנעשה ברומא עם חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות תוך הצגת כדורגל התקפי (מאזן שערים 2:14 בחמשת המשחקים האחרונים). לפני היציאה לפגרה ניצחה רומא 0:2 את מילאן בסן סירו. המשחק באולימפיקו נחשב משחק בסיכון גבוה ו-700 אנשי ביטחון ישמרו על הסדר בנוסף לשוטרים

רומא ונאפולי מעולם לא סיימו באולימפיקו בתיקו מאופס וממוצע השערים במפגשים באצטדיון הרומאי עומד על 3.11. בעונה שעברה ניצחה נאפולי ברוומא לראשונה מאז 2011 (1:2).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי