שצ'סני תוקף: אני לא ממש יכול לומר שהתקדמתי בארסנל

שצ'סני. פותח בין הקורות
שצ'סני. פותח בין הקורות | צילום: GettyImages

שוערה לשעבר של התותחנים עקץ את המועדון: "רק הכינו אותי פיזית למשחקים", ארסן ונגר: "המאמנים באיטליה יותר טקטיים", בופון: "לומד ממנו אפילו משיחות", סיגריות: "זה קרה רק בארסנל". גם סטרלינג פתח חזית

(גודל טקסט)
ווייצ'ך שצ'סני, שוער יובנטוס ונבחרת פולין, שיחק 132 משחקים בחמש עונות בארסנל, והיום (שלישי) יצא בהתקפה חסרת תקדים נגד התותחנים בפרט והכדורגל האנגלי בכלל. השחקן התראיין ל"אינדפנדנט" הבריטי ועקץ את הכדורגל באי הבריטי, שיתוף הפעולה עם בופון ודעתו על פאולו דיבאלה.


שצ'סני, ששיחק בשני המשחקים האחרונים של נבחרת פולין שעלתה למונדיאל ומשמש כשוער שני ביובנטוס אחרי ג'יג'י בופון, ירה כנגד ארסנל וארסן ונגר שאמר: "באופן כללי, המאמנים באיטליה יותר טקטיים. אם זה היה לוצ'יאנו ספאלטי כששיחקתי אצלו ברומא או עכשיו מסימיליאנו אלגרי ביובנטוס, מכינים את הקבוצה אחרת למשחקים. בארסנל רק הכינו אותי פיזית למשחקים, אבל באיטליה מראים לך קטעי וידאו של היריבה במצבים שונים ואיך להתמודד מולם".



השוער הפולני הודה: "נהניתי לעבוד בארסנל ורומא עם כמה מאמנים גדולים, אבל בית הספר לשוערים באיטליה הוא אחר. בארסנל התחלתי לשחק בגיל צעיר וככה אתה לומד מניסיון שאתה צובר, אבל מבחינה טכנית אני ממש לא יכול לומר שהתקדמתי בארסנל מהיום בו התחלתי לשחק עד שעברתי כמושאל לרומא. בשנתיים וחצי שאני משחק באיטליה אני חושב שהתקדמתי מאוד תודות למאמנים שהיו לי, והדרך בה הם עובדים. אני לא מדבר על התקדמות בגלל שאני משחק, אלא בגלל האימונים והשיטות שאני לומד".


שיתוף הפעולה עם בופון: "השוערים הם תמיד קבוצה נפרדת בתוך קבוצת כדורגל. אני נהנה להתאמן איתו. אנחנו תומכים אחד בשני ואני לומד דברים חדשים רק משיחה איתו, אבל זה לא רק הוא. ברומא בוגדן לובונץ הרומני היה חבר טוב שלי, וביובה אני לומד גם מהשוער השלישי שלנו".


ג'יג'י בופון.
ג'יג'י בופון. "הוא תומך בי" (gettyimages)


למה הוא מעשן בחדר ההלבשה: "אף פעם לא תפסו אותי מעשן. זה קרה פעם אחת בארסנל הודיתי בכך, וברומא טענו שעישנתי וזה היה בולשיט". 


הקריירה כחלוץ בנוער: "זה לקח בדיוק חודש עד שהבינו שאין לי מה לחפש כחלוץ. אבא שלי היה שוער וזה היה בדם שלי מילדות".


פאולו דיבאלה.
שצ'סני על דיבאלה. "יכול להיות הטוב בעולם" (gettyimages)


פאולו דיבאלה: "אל תשכחו ששיחקתי גם עם תיירי הנרי, ססק פברגאס ומסוט אוזיל. הוצאתי הרבה כדורים שהם כבשו לי באימונים מהרשת, אבל דיבאלה הוא כישרון ענק. הוא יכול להיות השחקן הכי טוב בעולם".


הישיבה על הספסל בנבחרת פולין: "לפני שהצטרפתי ליובנטוס ידעתי שאני לוקח סיכון, אבל אני לא יכול לתכנן את כל הקריירה שלי לפי חודש אחד בקיץ 2018 והמונדיאל. ברור שחשוב לי לשחק שם, אבל מדובר על המשך הקריירה גם אחרי הגביע העולמי ברוסיה. היה לי די קשה להבין שאני חייב לעזוב את ארסנל, כי לא חשבתי אף פעם שאצטרך ללכת".

Wojciech Szczesny: "Accepting that my time with Arsenal was over was difficult because I never imagined leaving." pic.twitter.com/Elps3wCzDj

— Squawka News (@SquawkaNews) October 16, 2017

בתוך כך, גם ראחים סטרלינג ניצל הזדמנות לעקוץ את ארסנל אחרי שהצהיר כי מעולם לא חשב לעבור לקבוצה. מנצ'סטר סיטי הציעה אותו ביום האחרון של ההעברות באוגוסט האחרון כחלק מעסקת אלכסיס סאנצ'ס, אבל סטרלינג הודה "לא חשבתי אפילו לדבר עם פפ גווארדיולה על מצבי, כי דיברתי איתו בהכנות לפני העונה בקיץ האחרון. ראיתי את הידיעה כשהייתי עם הנבחרת האנגלית ולא האמנתי לאף מילה. ידעתי שפפ מנג'ר אמין ובן אדם כן, והוא היה אומר לי אם אכן היה רוצה להעביר אותי לקבוצה אחרת".


ראחים סטרלינג.
 ראחים סטרלינג. "לא האמתי לאף מילה מהידיעות עליי" (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי