יובנטוס ומילאן הביסו, נאפולי ניצחה ושבה לפסגה

שחקני יובנטוס
שחקני יובנטוס | AFP

הגברת הזקנה חגגה עם 1:4 על ספאל, הרוסונרי קטעו רצף של ארבע משחקי ליגה ללא ניצחון עם 1:4 על קייבו. מרטנס כבש שלושער ב-2:3 על גנואה. בצל סערת אנה פרנק, 1:2 ללאציו בבולוניה

(גודל טקסט)
המחזור העשירי בליגה האיטלקית נמשך היום (רביעי) עם עשרה משחקים. אומנם יובנטוס, מילאן ונאפולי שיחקו, אך מירב תשומת הלב הופנתה אל דברים שלא קשורים לכדורגל. אחרי פרשת הסטיקרים עם דמותה של אנה פרנק, אותה הפיצו אוהדי לאציו, בכל המגרשים נערך טקס מיוחד לפני שריקת הפתיחה כשקטע מיומנה הוקרא. 


והיה גם כדורגל. מילאן חזרה לנצח עם 1:4 בחוץ על קייבו. בצמרת הגבוהה, יובנטוס המשיכה לפרק עם 1:4 על ספאל. נאפולי גברה 2:3 על גנואה בחוץ וחזרה למקום הראשון על חשבון אינטר עם פער של שתי נקודות. רומא השיגה 0:1 בבית על קרוטונה, אטאלנטה הביסה 0:3 את הלאס ורונה. 


קייבו – מילאן 4:1

הרוסונרי קטעו רצף של ארבע משחקי ליגה ללא ניצחון עם הצגה גדולה בוורונה. סוסו כבש כבר בדקה ה-36. בוסטז'אן סזאר הגדיל את התוצאה עם שער עצמי בדקה ה-42. ולטר בירסה, אקס מילאן, צימק בדקה ה-61, אך הקאן צ'אלנגולו (55) וניקולה קאליניץ' (65) סגרו את הסיפור וסידרו קצת שקט (אולי) לווינצ'נזו מונטלה. המארחים עלו למקום השמיני בטבלה, וחלפו על פני יריבתם, שלא הפסידה בששת משחקי הליגה האחרונים שלה.

גנואה – נאפולי 3:2

על רקע הידיעות שצ'לסי מעוניינת במאמנה של נאפולי, מאוריציו סארי, מוליכת הטבלה עשתה את העבודה בגדול (יותר נכון איש אחד עשה זאת עבורה), וחזרה לנצח אחרי ה-0:0 עם אינטר. דווקא המארחים עלו ליתרון משער אדל טאברט (4), אולם דריס מרטנס כבש שלושער (14, 30 ו-60) וסידר לאורחת ניצחון. שער של ארמנדו איסו רק הספיק בשביל לצמק (76).


Full Time / Risultato finale
36' @suso30oficial
42' Own goal / autogol
55' @hakanc10
64' #NK7#ChievoMilan 1-4 pic.twitter.com/rGCZTIRRnm

— AC Milan (@acmilan) October 25, 2017

 

בולוניה – לאציו 2:1

בצל סערת אנה פרנק, החבורה של סימונה אינזגי השיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות והיא רחוקה רק שלוש נקודות מהפסגה. סרגיי מילינוקוביץ' סאביץ' כבש כבש בדקה הרביעית. צ'ירו אימובילה פספס הזדמנות להכפיל אך בעט לקורה את הפנדל שקיבלו הנשרים בדקה ה-20. מי שכן עשה את העבודה היה סנאד לוליץ' (29). לוליץ' השלים "צמד" כשכבש שער עצמי בדקה ה-50, אך קבוצתו שמרה על היתרון.
 

I biancocelesti in campo con la maglia per dire no all'antisemitismo#SerieATIM#BolognaLaziopic.twitter.com/1EX4F6efAI

— S.S.Lazio (@OfficialSSLazio) October 25, 2017

 
 

יובנטוס – ספאל 1:4

הגברת הזקנה השלימה כיבוש עשרה שערים תוך 72 שעות. אחרי ה-2:6 על אודינזה, בעשרה שחקנים במחזור הקודם, הפעם יובה חגגה בביתה ושמרה על פער של שלוש נקודות מנאפולי. פדריקו ברנרדסקי פתח את מסכת השערים בדקה ה-14. פאולו דיבאלה הכפיל (22), לפני שאלברטו פאלוסקי, אקס מילאן, צימק (34). גונסאלו היגוואין (64) וחואן קוואדרדו (70) הרגיעו את מסימיליאנו אלגרי. העולה החדשה השלימה רצף של שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון והיא שקועה בתחתית.

רומא – קרוטונה 0:1

הג'יאלורוסי הסתפקו בניצחון מינימלי, ולקחו שלוש נקודות בפעם השנייה ברציפות. דייגו פרוטי דייק מהנקודה הלבנה בדקה העשירית וגברה על יריבתה שלא ניצחה משחק ליגה רביעי ברציפות ונמצאת מעל הקו האדום רק בזכות הפרש שערי עדיף על זה של הלאס ורונה.


❤️#RomaCrotone 1⃣-0⃣ pic.twitter.com/xnvQEHUpra

— AS Roma (@OfficialASRoma) October 25, 2017


אטאלנטה – ורונה 0:3

ניצחון שלישי ברציפות למארחת, שנהנתה מתצוגה התקפית מרשימה מול ורונה, שנותרה מתחת לקו האדום. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, רמו פראולר נותר חופשי ובתוך הרחבה גלגל את הראשון בדקה ה-50, יוסיף איליצ'יץ' הכפיל אחרי תשע דקות מבישול של פראולר. יסמין קורטיץ' לא היה מוכן להישאר מחוץ לחגיגה ובסיומה של התקפת מעבר מרשימה ירה את השלישי בדקה ה-75 וקבע את תוצאת הסיום. אטלנטה נצמדה למרכז הטבלה עם 15 נקודות, ורונה מסובכת מתמיד. 

תוצאות נוספות:

קליארי – בנוונטו 1:2 (פאולו פראגו 9, לאונרדו פאבולטי 95/ פייטרו לאמלו 93 בפנדל)


שחקני אטאלנטה חוגגים. ניצחון שלישי ברציפות 
 

פיורנטינה – טורינו 0:3 (מרקו בנאסי 29, ג'ובאני סימאונה 66, קומה בבקאר 75 בפנדל/ אנטוניו באקה הורחק 73

ססואולו – אודינזה 1:0 (אנטונין בארק 32)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי