נשיא נאפולי תקף: "מעניין מה עוד יעשו כדי לעצור אותנו"

שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים | צילום AFP

מוליכת הליגה האיטלקית חזרה לדהור, אך דה לאורנטיס תקף: "יש קבוצות שהשקיעו פי שלוש מאיתנו ומפסידות ליובנטוס. השימוש בטלוויזיות הוא רק כי מקנאים בנו". סארי בטוח: "נצטרך יותר מ-90 נקודות כדי לזכות בתואר"

(גודל טקסט)
נאפולי חזרה אתמול (ראשון) לפסגה האיטלקית בזכות 1:3 על ססואולו. הפרטנופי רשמו את הניצחון העשירי שלהם העונה, אך מאוריסיו סארי ניסה לצנן את ההתלהבות: "נצטרך יותר מ-90 נקודות כדי לזכות באליפות. יש לנו דרך ארוכה. אני לא מאמין ששאר קבוצות הצמרת ימשיכו לשמרו על הקצב הזה. הקבוצות הקטנות יתחזקו וישפרו את המשחק שלהם במהלך העונה. קצב צבירת הנקודות יואט, וזה יקרה אצל כולם. לא רק בנאפולי".


לקראת המפגש מול מנצ'סטר סיטי, מאמן המוליכה הצהיר: "אנחנו לא מזלזלים בשום מפעל ובטח לא בליגת האלופות. זה מפעל חשוב ולסמן אותו כמכשול עבורנו בדרך לאליפות זו טעות גדולה. אנחנו גאים לשחק בליגת האלופות". הדברים של סארי, כוונו בעיקר לנשיא, אאורליו דה לאורנטיס.


האחרון הצהיר לפני המפגש הראשון מול סיטי כי את ההרכב החזק ביותר צריך לשמור לליגה. לאחר מכן בחר הנשיא להצהיר כי יש לנאפולי מטרות נוספות מלבד הסקודטו. בינתיים, דה לאורנטיס הצהיר: "השימוש בטלוויזיות הוא רק כי מקנאים בנו. מעניין מה עוד ימציאו כדי לעצור אותנו. אנחנו הקבוצה שמשחקת הכי יפה באירופה. יש מועדונים שהשקיעו פי שלוש מאיתנו, ומפסידות ליובנטוס". דריס מרטנס, שחגג שנה מאז המעבר שלו לעמדת החלוץ המרכזי, סיפר בסיום: "זו התקופה הכי טובה בקריירה שלי. אליפות? אנחנו צריכים להאמין עד הסוף". 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי