צפו: 1:2 ליובנטוס על בנבנטו אחרי מהפך, רק 0:0 לנאפולי

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | צילום : GettyImages

הגברת הזקנה חזרה מפיגור במחצית וניצחה משערים של היגוואין וקואדרדו את נועלת הטבלה, שנשארה ללא נקודות. אינטר סיימה ב-1:1 בבית מול טורינו ופספסה הזדמנות לעלות לפסגה ורומא הרשימה עם 2:4 על פיורנטינה

(גודל טקסט)
סנסציה בקנה מידה עולמי מנעה הערב (ראשון) באליאנץ ארנה של יובנטוס כאשר בנבנטו, אחת הקבוצות הגרועות באירופה (0 נקודות מ-11 משחקים ערב המחזור) הובילה 0:1 על האלופה. גונסאלו היגוואין וחואן קוואדרדו אמנם הפכו והגברת הזקנה ניצחה 1:2 אבל איך אומרים, עוד ניצחון כזה ואבדנו.


יובה אף צמצמה את המרחק מנאפולי לנקודה לאחר שהמוליכה סיימה ב-0:0 אצל קייבו ועלתה למקום השני על חשבון אינטר שהסתפקה ב-1:1 בבית עם טורינו. רומא שהביסה באמצע השבוע שעבר 0:3 את צ'לסי המשיכה בהצגות עם 2:4 מרשים בחוץ על פיורנטינה. 




יובנטוס – בנבנטו 1:2
במחצית עמדו עשרות אלפי הצופים באליאנץ סטדיום ושפשפו את העיניים. האלופה בהרכב כמעט מלא 0 – העולה החדשה שפתחה את הליגה עם 11 הפסדים רצופים 1. אמאטו סיסרטי סובב כדור חופשי כבר בדקה ה-19 לרשת.


Benevento's eleven games so far this season:

LLLLLLLLLLL

So far this afternoon:

Juventus 0-1 Benevento pic.twitter.com/ATv6xjv2cH

— Coral (@Coral) November 5, 2017

לא ברור מה אמר מקסי אלגרי לשחקניו במחצית, אבל זה עזר. גונסאלו היגוואין בבעיטה מחצי גובה מקרוב וחואן קוואדרדו בנגיחה אחרי הגבהה משמאל השלימו מהפך ועדיין מדובר בניצחון מביש לאלופה בעוד המפסידה תישאר עם אפס נקודות אבל לפחות עם המחמאות.


קייבו – נאפולי 0:0
המוליכה  האיטלקית מאבדת גובה, אם שני ההפסדים לסיטי בליגת האלופות עוד התקבלו בהבנה, בכל זאת הקבוצה הכי טובה באירופה, רק הנקודה אצל קייבו כבר מעלה נורה אדומה. הפרנטופי נותרו בפסגה אבל איבדו גובה.  



אינטר – טורינו 1:1

החבורה של לוצ'יאנו ספאלטי נמנעה מהפסד ביתי מפתיע, אך פספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון. אינטר נשארה במקום השני עם 30 נקודות ותקווה שיובנטוס ולאציו לא ינצחו כדי שלא יירדו למקום הרביעי.


המשחק בסן סירו לא התעלה לרמה גבוהה, ובדקה ה-59 טורינו עלתה ליתרון מפתיע משער של לאגו פלקואה. בעקבות השער הנראזורי העלו הילוך בדקה ה-79 הגיע השוויון, כאיבן פרישיץ' מצא את מאוררו איקרדי ברחבה והחלוץ הארגנטינאי הוריד את הכדור אל אדר שהמשיך בנגיעה אל הרשת.

Me sa che piove?! #lazioudinesepic.twitter.com/N5AjMGXHs1

— Er Osho (@ivanocirilli) 5 בנובמבר 2017


פיורנטינה – רומא 4:2
הג'יאלורוסי שמטו יתרון פעמיים אבל חגגו בסיום ונצמדו לארבעת הגדולות. גרסון קבע 0:1 ו-1:2 בדקות 5 ו-30 כשהשער השני הוא העתק של הראשון. מתפרצת מהמרכז וכדור עומק שהותיר את הברזילאי מול דוידה אסטורי, שוער הוויולה, ומשם לרשת. המארחת הגיבה משני שערים לתפארת. בדקה ה-9 מתפרצת שהחלה בסבסוב של גיל דיאס ובכדור רוחב שחתך את כל ההגנה לשם הגיע ג'ורדן וראטו וקבע 1:1. בדקה ה-39 ברח ג'ובאני סימואנה להגנה, הגיע להגבהה של כדור מ-40 מ' והטיס בראש את ה-2:2 במחצית.


במחצית השנייה הכריעו האורחים את המשחק. תחילה היה זה קוסטאס מנולאס שנגח פנימה כדור קרן של קולארוב בדקה ה-50, ושתי דקות לסיום המועד החוקי ביצעה הוויולה טעות קשה בהגנה ודייגו פרוטי קבע את תוצאת המשחק.


לאציו – אודינזה (לא שוחק)

מסתבר שזה יכול לקרות גם באיטליה: מבול ירד ברומא, מערכות הניקוז באולימפיקו קרסו והמשחק נדחה. המעניין הוא שהביאנקוצ'לסטי התכוונו לפתוח עם צ'ירו אימובילה כשהם מצפצפים על בקשת ההתאחדות האיטלקית שלא לשתף את אחד מכוכבי הנבחרת. לאזורה מצפים צמד משחקי פלייאוף מול שבדיה.


Live from Stadio olimpico in Rome. Bad conditions for a football match. pic.twitter.com/FGpx4QCxxO

— Amir.S. (@LazioFanBlog) November 5, 2017









קליארי – ורונה 1:2

ברונו זוקוליני העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-6 בקרב על שש נקודות בתחתית. הארגנטנאי לוקה סיגריני החטיא פנדל בדקה ה-15 לקבוצה מסרדיניה אבל כיפר על כך בבישול ללוקה בדקה ה-28. בדקה ה-85 קבע פאולו פראגו בפריצה אישית את תוצאת המשחק שסיבכה עוד יותר ורונה.


סאסואלו – מילאן 2:0

לא רק מכבי חיפה קיבלה יריבה בהזמנה, גם הרוסונרי שהפסידו במחזור הקודם 2:0 בבית ליובה ויצאו מעשית גם מהסיכוי להתברג ב טופ 4, לא התקשו מול האורחת מהתחתית. הבלם אלסיו רומאניולי העלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-39 כשנגח כדור קרן של הקאן צ'להאנולו לרשת הגבוהה. סוסו, שקיבל זימון לראשונה לנבחרת ספרד, השלים בדקה ה-67.


משחק נוסף: 

אטלנטה – ספאל 1:1 (ברייאן כריסטנטה 23/ לוקה ריזו 64).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי