יובנטוס הפסידה 3:2 לסמפדוריה. הפער מנאפולי: ארבע נקודות

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | AFP

הביאנקונרי נראו רע לפני המשחק מול ברצלונה בליגת האלופות, ספאטה (52), טוריירה (71) ופרארי (79) כבשו, היגוואין (90+1, פנדל) ודיבאלה (90+3) רק צימקו בתוספת הזמן. צפו באיקרדי מהעלה את אינטר למקום השני

קבוצות: גנואה
(גודל טקסט)
המחזור ה-13 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שבעה משחקים. בראשון ניצחה גנואה 0:1 בחוץ את קרוטונה. לאחר מכן הגיע ההפתעה של היום כשיובנטוס הפסידה 3:2 אצל סמפדוריה. במשחק שנעל את משחקי היום ניצחה אינטר בביתה 0:2 את אטאלנטה ועלתה למקום השני.


סמפדוריה – יובנטוס 2:3
נאפולי מתחילה לפתוח בפער הפסגה. אחרי הניצחון של הפרטנופיי על מילאן, יובנטוס הפסידה בחוץ לסמפדוריה ואפשרה לקבוצה מדרום איטליה להגדיל את הפער בפסגה לארבע נקודות, רגע לפני משחק הבית מול ברצלונה בליגת האלופות. דובאן ספאטה כבש את השער הראשון (52), לוקאס טוריירה (71) וג'יאן מרקו פרארי (79) כבשו והעלו את המארחת ל-0:3 מהמם. 



מסימיליאנו אלגרי שהעניק מנוחה לשחקני הנבחרת, כולל ג'יאנלואיג'י בופון, לקראת המשחק החשוב בצ'מפיונס באמצע השבוע, ראה את גונסאלו היגוואין (90+1) ופאולו דיבאלה (90+3) מצמקים בתוספת הזמן, כשהאחרון קוטע בצורת של שישה משחקים ללא כיבוש, אבל לא הצליח לחלץ נקודה.


הפעם האחרונה בה יובנטוס ספגה שלושה שערים הייתה במאי 2017, השער של היגוואין מנע את ההפסד הגדול ביותר מאז ה-3:0 בינואר 2011 לנאפולי. זה היה משחק 42 ברציפות בו אלופת שש העונות האחרונות כובשת בסרייה א', אך זה לא עזר לה והיא הידרדרה למקום השלישי.


שחקני סמפדוריה חוגגים (gettyimages)
שחקני סמפדוריה חוגגים (gettyimages)


אינטר – אטאלנטה 0:2

הנראזורי דווקא נעצרו לפני הפגרה כשסיימו ב-1:1 ביתי מול טורינו, אולם הערב הם שבו למסלול הניצחונות הודות לצמד של הקפטן מאורו איקרדי, שקבע 0:2 על אטאלנטה והעלה את קבוצתו למקום השני.


אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הארגנטינאי של אינטר השתמש בראשו פעמיים כדי לקבוע את תוצאת המשחק. בדקה ה-50 הוא התמקם היטב לכדור חופשי מימין של אנטוניו קנדרבה, בדקה ה-60 הוא נהנה מהרמה נפלאה של דנילו ד'אמברוסיו, הסתנן בין שחקני ההגנה והשלים צמד בדרך ל-0:2. אינטר כעת במקום השני עם 33 נקודות, שתי נקודות מעל יובה ושתי נקודות מהמוליכה נאפולי. אטאלנטה לעומת זאת עם מחזור שלישי ברצף ללא ניצחון, הידרדרה למקום ה-11 כשהיא עם 16 נקודות.



איקרדי. צמד עם הראש ואינטר במקום השני (Gettyimages)


קרוטונה – גנואה 1:0
אחרי שלושה הפסדים רצופים וארבעה משחקים ללא ניצחון, גנואה החזירה במהלך הפגרה את דוידה בלארדיני לקדנציה שלישית במועדון והמאמן בן ה-53 כבר הביא לה ניצחון חשוב בניסיונות ההתרחקות מהתחתית. לוקה ריגוני כבש בדקה ה-11 וסידר לקבוצה מצפון איטליה ניצחון שני העונה בליגה. המארחת נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ובמחזור הבא מחכה לה משחק חוץ אצל יובנטוס.



שחקני גנואה חוגגים (gettyimages)
שחקני גנואה חוגגים (gettyimages)


ספאל – פיורנטינה 1:1
העולה החדשה איימה להדהים את החבורה מפירנצה, ואלברטו פאלוסקי אף הקפיץ את הקהל המקומי בסטאדיו פאולו מאצה עם שער יתרון בדקה ה-42. אבל פיורה לחצה ולחצה, ובדקה ה-80 איזן פדריקו צ'ייסה. הסגולים המשיכו ללחוץ בנסיון להשיג את המהפך, אך המארחת השיגה לבסוף נקודה חשובה ושמרה על פער נקודה על סאסואולו שבמקום ה-18.
    


בנבנטו – סאסואולו 2:1

המארחת הייתה כ"כ קרובה להשיג סוף סוף נקודה ראשונה אחרי 13 מחזורים, וכריסטיאנו ארמנטרוס היה קרוב להפוך לגיבור אחרי שהשווה בדקה ה-65. הכל היה מוכן אבל בדקה ה-94 קבר פדריקו פלוסו את התקוות המקומיות עם שער דרמטי בנגיחה אדירה, והשלים 1:2, אחרי שער של אלסנדרו מאטרי בדקה ה-57.


תוצאות נוספות

אודינזה – קליארי 1:0

לקליארי: ז'ואאו פרדו (54)


טורינו – קייבו 1:1

לטורינו: דניאלה באזלי (33), לקייבו: פרפארים הטמאי (14) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי