צפו: 2:3 הפכפך לבולוניה על ורונה. 0:5 לאייבר על בטיס

מתיאה דסטרו
מתיאה דסטרו | Gettyimages

הרוסו-בלו נקלעו לפיגור פעמיים, אך הפכו תוך שתי דקות במחצית השנייה ומנעו מהמקומיים ניצחון שני בלבד העונה. בספרד הסתיים המחזור ה-13 עם חמישייה מדהימה

קבוצות: בולוניה
(גודל טקסט)
המחזור ה-13 בליגה האיטלקית הסתיים הערב (שני) במשחק מהנה למדי, כמעט עם הפתעה גדולה. ורונה כבר הוליכה פעמיים והייתה מרחק נגיעה מניצחונה השני העונה, אבל במהלך בזק בולוניה הצליחה להפוך את התוצאה ולנצח 2:3.


כאמור ורונה ניצחה העונה פעם אחת בלבד, זה קרה במשחק הבית מול בנבנטו לפני כחודש, אלא שלפגרת הנבחרות היא יצאה אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים. הערב היא נהנתה משער מהיר של אלסיו צ'רצ'י בדקה ה-12, הבלם האורוגוואי מרטין קאסרס בדקה ה-33 מחק את השוויון של מתיאה דסטרו, שאיזן בדקה ה-21, אך במחצית השנייה התהפך המשחק תוך שתי דקות. 




אורג'י אוקוונקו, שהחליף את דסטרו בדקה ה-57, שוב החזיר את בולוניה למשחק כשקבע 2:2 כעבור 74 דקות משריקת הפתיחה ושתי דקות בלבד חלפו וגודפריד דונאש הגנאי הכריע את ההתמודדות.


בזכות הניצחון טיפסה בולוניה למקום העשירי כשבמאזנה 17 נקודות, לעומתה המארחת ורונה נותרה במקום הלפני אחרון ועם ניצחון אחד בלבד העונה, במאזנה שש נקודות והיא במרחק שלוש נקודות מגנואה המדורגת 18 ושש נקודות מעל בנבנטו שטרם צברה נקודה.



ורונה הוליכה פעמיים, אך לא ניצחה בפעם השנייה העונה (Gettyimages)


ליגה ספרדית: אייבר התפוצצה על בטיס עם 0:5 מרהיב

שבעה משחקים רצופים לא הצליחה אייבר לנצח, מהם סיימה רק פעמיים בתיקו בשני משחקיה הקודמים לעיני הקהל המקומי, אבל הערב היא רשמה 0:5 פשוט מדהים על בטיס וברחה למלאגה הניצבת מתחת לקו האדום.


שער עצמי של ג'ורדי אמאט פתח את החגיגה כבר בדקה השישית, גונסאלו אסקלנטה הכפיל את היתרון בדקה ה-30 ופנדל של צ'ארלס קבע 0:3 בדקה ה-56. המקומיים לא עצרו וצ'ארלס כבש את השני שלו והרביעי של קבוצתו בדקה ה-71, סרג'י אנריק קבע 0:5 מדהים בדקה ה-80. ההתפרקות של האורחים נבעה בין השאר גם מהרחקתו באדום ישיר של הבלם איסה מנדי בדקה ה-55.


אייבר בזכות הניצחון עם 11 נקודות, תישאר במקום ה-17, אך מבחינתה כאמור פתחה פער משמעותי של ארבע נקודות ממלאגה המדורגת מתחת לקו. בטיס לעומת זאת במקום התשיעי עם 17 נקודות.

83' |5-0| #EibarRealBetis Últimos minutos de partido. Ipurua se está dando el festín goleador que venía buscando desde el inicio de la temporada. #EibarLive#AupaEibarpic.twitter.com/blcYNy2Sl8

— SD Eibar (@SDEibar) November 20, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי