אלגרי: המשחק מול אולימפיאקוס חשוב יותר מהמשחק מול נאפולי

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | AFP

מאמן יובנטוס דיבר לקראת הקרב ביום שישי והוסיף: "הראש בליגת האלופות". מנדז'וקיץ' מחוץ לסגל, היגוואין לכל הפחות יישב על הספסל

(גודל טקסט)

נאפולי תארח מחר (שישי, 21:45) את יובנטוס במשחק העונה בסאן פאולו. ניצחון של מאוריציו סארי ירחיק את יובה המדורגת שלישית מרחק שבע נקודות מהמקום הראשון, יקדם את המארחים לזכייה היסטורית באליפות ואולי אחרי שש שנים "הגברת הזקנה" תנוח ולא תזכה באליפות.

גונסלו היגוואין, חלוץ יובנטוס שלא היה אמור לשחק, עשוי בכל זאת לעלות. הוא עבר ניתוח בידו מוקדם יותר השבוע, אבל מאסימיליאנו אלגרי מאמן יובה אמר: "עוד נראה בקשר אליו. אני סומך עליו אם יאמר שהוא יכול לשחק למרות שיש לו כאבים. אין טעם לסכן אותו למשחק אחד כשיש עוד 30 משחקים העונה". החלוץ נכלל בסגל יובנטוס למשחק, אבל גם אם לא יפתח נגד קבוצתו לשעבר, לא יוכל להחליפו מאריו מנדז'וקיץ' הפצוע. גם סטפן ליכטשטיינר פצוע ולא ישחק ואילו חואן דוואדרדו ופדריקו ברנרדסקי התאמנו מעט, אבל נראה שיהיו כשירים.

אלגרי אמר על המשחק: "יובה עד היום ביצעה את מה שהיתה צריכה לבצע. נאפולי עושה דברים מדהימים השנה וההגנה שלה השתפרה. מצד שני עבורנו זה לא גמר הגביע והמשחק נגד אולימפיאקוס באלופות ביום שלישי חשוב יותר כי אנחנו רוצים לעלות לשמינית הגמר. המשחק נגד נאפולי לא יקבע את העונה, בין אם נפסיד או ננצח. זה יהיה משחק עם אווירה מדהימה בין שתי קבוצות גדולות. האמת שכולם רוצים שנפסיד ואני מודה שנאפולי מועמדת לסקודטו".


היגוואין. עשוי בכל זאת לשחק (AFP)

בנאפולי חוששים מדוגלאס קוסטה שישחק באגף שמאל וינסה לעקוץ אותם. מאריו רוי וראול אלביול חוזרים לסגל נאפולי אחרי פציעות ויקלו על הבעיות בהגנה בגלל פציעתו של פאוזי גולאם. כריסטיאן מאג'יו בן ה-35 נאלץ לשחק כמגן ימני בגלל הפציעות. הוא חושב שאפשר לעצור את יובה: "יש להם בעיות השנה, אבל יש להם שבע נשמות כמו לחתול". לפי התוצאות, מאג'יו צודק. יובה הובילה על לאציו 0:1 והפסידה 2:1 בבית. היא הובילה 0:2 מול אטלנטה וסיימה ב-2:2, אבל אף פעם אי אפשר למחוק את ה"גברת הזקנה" מהסיכוי לזכות באליפות נוספות.

סטטיסטית, יובה בבעיה. היא ניצחה רק משחק אחד ב-13 ביקוריה האחרונים אצל הפרטנופיי כאשר ניצחה ב-2015 בתוצאה 1:3. יובה גם לא שמרה על רשת נקייה בסאן פאולו מאז 1977 כשהמשחק הסתיים ב-0:0. היא ספגה 31 שערים ב-16 ביקורים בנאפולי בכל המסגרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי