גאטוסו: הייתי יכול לעמוד עם חזה חשוף בשלג בגלל הטירוף

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | AFP

מאמן מילאן מאושר מהניצחון הראשון שלו, 1:2 על בולוניה: "חיבקתי כל אחד מהשחקנים. אני מרגיש לחוץ גם כשאני משחק נגד הבן שלי". מנכ"ל המועדון הודה: עשויים למכור שחקן בכיר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ג'נארו גאטוסו רשם אתמול (ראשון) ניצחון ראשון כמאמן מילאן כשגבר 1:2 על בולוניה. "הייתי בכזה טירוף שהייתי יכול לעמוד בשלג עם חזה חשוף. לא הרגשתי בכלל את הקור מרוב המתח. אני מאושר מהניצחון ובירכתי את כל השחקנים. חיבקתי כל אחד מהם אחרי המשחק. אני יודע מה הם שווים ומה הם עושים כל השבוע ולכן הודיתי להם על המנטליות שלהם. אני גם יודע שיש עוד דרך ארוכה לפנינו".

קפטן מילאן בעבר נשאל אם הרגיש לחוץ במשחק הראשון שלו כמאמן ב"סן סירו" וכרגיל ענה בעסיסיות: "אני מרגיש לחוץ גם כשאני משחק נגד הבן שלי. זה האופי שלי. אני חש את המשחק. אני מרגיש את האינטנסיביות שלא לדבר על כך שלבשתי את החולצה של מילאן 14 שנה".

גאטוסו החליט בסוף השבוע לבטל את ההחלטה של וינצ'נזו מונטלה לשחק עם שלושה בלמים וחזר למערך של ארבעה בהגנה ושלושה בקישור ובהתקפה. גאטוסו שיבח את ג'יאקומו בונוונטורה ואיגנסיו אבאטה על יכולתם.

מנכ"ל מילאן, מרקו פאסונה, אמר בראיון רדיו כי התביעות של אופ"א מהם "בלתי אפשריות" ואמר שמילאן עשויה אכן למכור שחקן בכיר. "התוכנית שלנו הייתה להיות כבר כעת בין ארבע הגדולות וכרגע זה נראה בלתי אפשרי".

ג'נארו גאטוסו. יכול לעמוד עם חזה חשוף בשלג (AFP)
ג'נארו גאטוסו. יכול לעמוד עם חזה חשוף בשלג (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי