ערב של הפתעות: טורינו גברה על לאציו, ג'ירונה ניצחה את אספניול

שחקני טורינו חוגגים
שחקני טורינו חוגגים | AFP

החבורה של מיכאלוביץ' לא ניצלה את הכרטיס האדום השנוי במחלוקת שספג אימובילה, וטיפסה למקום השמיני בזכות שערים של ברנגואר, רינקון ואדרה. אלברטון רק צימק. בספרד: שער של טימור מול הקטאלנים

קבוצות: טורינו לאציו
(גודל טקסט)
המחזור ה-16 בסרייה A האיטלקית הושלם הערב (שני) כשטורינו הפתיעה את לאציו 1:3, צ'ירו אימובלה ספג כרטיס אדום. התכולים נשארו במקום החמישי עם 32 נקודות ומשחק חסר, החבורה של סיניסה מיכאלוביץ' זינקה למקום השמיני עם 23 נקודות. בספרד: ג'ירונה הדהימה את אספניול 0:1.



לאציו – טורינו 3:1
חניכיו של סימונה אינזאגי נתקלו ביריבה עיקשת, ולא הצליחו לנצל את התיקו של רומא. הבעיה הראשונה של לאציו במשחק הגיע בדקה ה-45 שאימובילה ראה כרטיס אדום בעקבות דחיפה, לאחר השופט בחן את המקרה במסך הטלוויזיה.


טורינו ניצלה את יתרון השחקן על כר הדשא, ואלחנדרו ברנגואר הבקיע את הראשון בדקה ה-54. תומאס רינקון מוונצואלה הכפיל את התוצאה בדקה ה-64 בזכות בעיטה אדירה לחיבורים. לואיס אלברטו עוד הספיק לצמק את התוצאה ל-1:2 חמש דקות לאחר השני השני של טורינו, אך סימונה אדרה הכריע את המשחק בדקה ה-73 בעיטה אדירה מ-18 מטרים לרשת.

#SerieATIM#LazioTorino 1-3 FT

Triplice fischio all'Olimpico
Sempre #ForzaLazio ⚪️ pic.twitter.com/ryUKSyuG2l

— S.S.Lazio (@OfficialSSLazio) December 11, 2017

אספניול – ג'ירונה 1:0
הבחורים של פאבלו מאצ'ין הפתיעה את החבורה של קיקה סאנצ'ס, ועלתה למקום החמישי עם 23 נקודות. אספניול נשארה עמוק בתחתית והיא במקום ה-15 עם 16 נקודות. במשחק לא נרשמו מצבי הבקעה רבים מדי, ואת השער הניצחון לאורחים העניק דויד טימור הספרדי בדקה ה-45 שניצל באלגן ברחבת היריבה לאחר כדור קרן מאגף ימין.

GALERIA | Petit recull d'imatges de la primera meitat al RCDE Stadium!#EspanyolGironapic.twitter.com/YeIgnHRcIz

— Girona FC (@GironaFC) December 11, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי