גאטוסו לדונארומה: תבצע הוראות או שאחסל אותך באימונים

ג'נארו גאטוסו וג'אנלואיג'י דונארומה
ג'נארו גאטוסו וג'אנלואיג'י דונארומה | AFP

מאמן מילאן זעם על מידת ההשקעה של השוער הצעיר: "תעשה מה שאני אומר לך". דיווח ב"קוריירה דלה סרה": ראיולה פועל לביטול החוזה של דונארומה אצל הרוסונרי

(גודל טקסט)

עם המזג החם של ג'נארו גאטוסו זה רק היה עניין של זמן עד שיגיע הפיצוץ הראשון במילאן. לפי פרסומים באיטליה המאמן החדש זעם על מידת ההשקעה של השוער ג'אנלואיג'י דונארומה באימונים. "תעשה מה שאני אומר לך או שאני אחסל אותך כל השבוע באימונים".

לפי הסיפורים גאטוסו גם ביקש מדונארומה להתחיל את משחק ההתקפה מעמדת השוער במהירות האפשרית וכשלא עשה זאת פרץ בצעקות עליו במהלך ה-1:2 על בולוניה ביום ראשון.

בתוך כך פורסם על ידי ה"קוריירה דלו סרה" שסוכנו של דונארומה, מינו ראיולה, פועל לביטול החוזה של השוער שנחתם בקיץ האחרון כדי שאפשר יהיה למכור אותו לקבוצה אחרת. לפי העיתון יש בחוזה שני סעיפים. אם מילאן לא עולה לליגת האלופות הוא יעלה רק 45 מיליון יורו (מידע שהוכחש, אבל העיתון מתעקש שהוא נכון) ואם מילאן תעלה מחירו יהיה 75 מיליון יורו. כפי שזה נראה כעת הרוסונרי רחוקים מאוד מהבטחת המקום במפעל הבכיר ביבשת.

לטענת "קוריירה דלו סרה" החוזה עם סעיפי השחרור לא הופקד בהתאחדות האיטלקית והסיבה לכך אינה ידועה. ראיולה פועל לביטול ההסכם בטענה שהשוער היה תחת לחץ נפשי שגרם לו להסכים להאריך את החוזה. בהנחה שזה יקרה, דונארומה יהיה שחקן חופשי ביוני, אבל סביר להניח יותר שיימכר בגלל שמילאן זקוקה לכסף בגלל הבעיות בפייר פליי הפיננסי.

גאטוסו ודונארומה. לא כדאי להתעסק עם המאמן (gettyimages)
גאטוסו ודונארומה. לא כדאי להתעסק עם המאמן (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי