צפו בתקציר: 1:4 ללאציו וכרטיס לרבע גמר הגביע

לאציו חוגגת
לאציו חוגגת | Getty

צמד של צ'ירו אימובילה, אחד של פליפה אנדרסון ואחד עצמי השלימו ניצחון קליל על ציטאדלה. לוקאס לייבה רשם שני בישולים אבל גם מעורבות בשער של המפסידה מהליגה השנייה

(גודל טקסט)

 לאציו עלתה לרבע גמר הגביע האיטלקי מול פיורנטינה (המשחק יתקיים ב-27 בחודש) אחרי שניצחה 1:4 באולימפיקו  את ציטאדלה מהליגה השנייה. המנצחת בין הביאנקוצ'לסטי לוויולה תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין אינטר ומילאן.

צמד של צ'ירו אימובילה שפתח בהרכב, ועוד שער של פליפה אנדרסון ואחד עצמי העניקו ללאציו את הכרטיס בסטייל. פאולו ברתולומאי כבש למפסידה שער ניחומים אדיר. אגב, ציטאדלה הדיחה שתי קבוצות מהסריה A בשלבים הקודמים את ספאל ובולוניה.

כבר בדקה ה-11 אימובילה בפריצת יחיד קבע את ה-0:1. לוקאס לייבה, אקס ליברפול, שלח בדקה ה-24 כדור עומק נהדר לפליפה אנדרסון, שחדר לרחבה, זרק מגן וגלגל פנימה. בדקה ה-36 פגעה הגבהת קרן של לאציו בכתפו של אוגוסטו קמיליאנו האומלל והכדור טס לרשתו הוא.

השער היפה במשחק נכבש בדקה ה-43. ברתולומאי בעט כדור חופשי מ-30 מ' שפגע בלייבה, קיבל תאוצה וטס לרשת, 3:1. התגובה של לאציו ולייבה הגיעה רק בדקה ה-87. לייבה שיגר כדור מדוד ממרכז המגרש לעבר הרחבה, אימובילה השתלט וירה לרשת, צמד אישי  ו-1:4 בסיום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי