האמשיק: זה גדול להשתוות למראדונה עם 115 שערים כקשר

מארק האמשיק
מארק האמשיק | Gettyimages

קשר נאפולי ששבר בצורת ב-1:3 על טורינו: "הכי חשוב שחזרנו לפסגה". סארי: "כשאתה דבק בשחקן כזה, הוא תמיד יחזיר לך. ספאלטי התנצל בפני אוהדי אינטר: "כבר שכחנו מהו טעמו של הפסד"

(גודל טקסט)
אינטר רשמה במפתיע הפסד ראשון העונה בכל המסגרות, 3:1 לאודינזה ב"סן סירו" במסגרת הליגה, שהוריד אותה למקום השני. מי שעלתה לפסגה על חשבון הנראזורי היא נאפולי שניצחה את טורינו 1:3, במשחק בו מארק האמשיק כבש את שערו ה-115 במדי הקבוצה והשתווה לדייגו מראדונה.


המאמן לוצ'אנו ספאלטי התנצל אחרי ההפסד בפני האוהדים: "לא הפסדנו כל כך הרבה זמן, שאנחנו כבר לא מכירים את טעם ההפסד. זה היה לא צפוי כי הגענו למצבים כמו בכל משחק, אבל לא ניצלנו אותם הפעם. ההפסד הזה צריך ללמד אותנו שאם אתה מוריד לרגע את האינטנסיביות של המשחק שלך בליגה הזאת, אתה נענש". החדשות הטובות היחידות היו שהשער של מאורו איקרדי, שהשווה זמנית ל-1:1, היה שערו ה-95 במדי הנראזורי והוא נכנס לרשימת עשרת הכובשים הגדולים באינטר בכל הזמנים.



החלוץ הארגנטינאי אמר בסיום: "אסור לנו להיכנס לדיכאון. זה היה משחק מוזר כי ההפסד האחרון שלנו היה במאי. הפסדנו היום, אבל כולנו מאושרים עדיין מהעונה שלנו עד כה ואפשר לחזור. אין מה לחפש תירוצים שהיינו עייפים כי עלינו עם הרכב אחר ורענן". אגב, אוהדי אינטר הניפו כרזה במהלך המשחק שקראה לספאלטי לעלות עם ההרכב הכי חזק נגד מילאן ברבע גמר הגביע האיטלקי.


Sulla #Gazzetta di oggi:
⚽Interrotta
⚽Napoli top
⚽Juve senza Joya, Milan senza tregua
⚽Real padrone del mondo pic.twitter.com/mDgfC5OH8j

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 17 בדצמבר 2017


בנאפולי חגגו את הניצחון והעלייה לשלב הבא כשכאמור, הקפטן מארק האמשיק נכנס לדפי ההיסטוריה והשווה את השיא של מראדונה ואמר בסיום: "זה גדול להשתוות למראדונה. זה דבר יפה לכבוש כקשר 115 שערים. הכי חשוב שחזרנו להיות הקבוצה שהיינו וחזרנו למקום הראשון". הסלובקי לא כבש מאז ה-1 באוקטובר וכל התקופה הזאת היה חסר לו רק שער אחד להשתוות למראדונה בכל המסגרות.


מאמן נאפולי, מאוריציו סארי, שיבח את האמשיק: "אנחנו מדברים על שחקן ברמה בלתי רגילה. גם אם שחקן כזה לא משחק טוב, אתה חייב לדבוק בו ואתה יודע שיום אחד הוא יחזיר לך". על העלייה למקום הראשון אמר המאמן: "השחקנים שלי ידעו שאם ינצחו נחזור להוביל. לפעמים זה רע ולפעמים זה עוזר. לפעמים זה מגביר את התיאבון שלך ולפעמים מכניס אותך ללחץ". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי