גאטוסו: היינו מביכים, חייב להבין למה זה קורה לנו

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Gettyimages

מאמן מילאן לא חסך בביקורות אחרי התבוסה 3:0 להלאס ורונה: "לא מגיבים אחרי שערים, בלי סדר ומשמעת". הרוסונרי רשמו את פתיחת העונה הרעה ביותר מאז 1981

(גודל טקסט)

הצרות של מילאן נמשכות. יום אחרי שחגגה 118 להיווסדה, הקבוצה הובסה 3:0 בחוץ מול הלאס ורונה, מתנה שלא ממש שימחה את האוהדים. דווקא כשנראה היה כשהרוסונרי מתאוששים תחת ג'נארו גאטוסו אחרי ה-2:2 מול בנבנטו עם שני ניצחונות רצופים 1:2 על בולוניה ו-0:3 על אותה ורונה, שנקמה בה בליגה.

גאטוסו נשאל על ההפסד והודה: "נראינו מביכים. ב-25 הדקות הראשונות נראינו טוב ואז שילמנו מחיר על ההזדמנות הראשונה של ורונה במשחק. השער השני כבר הוציא את האוויר מהמפרשים. לא יודע למה הקבוצה הזאת מתמוטטת אחרי קושי אחד במשחק, אני חייב להבין למה זה קורה לנו. אנחנו לא מגיבים לשער שאנחנו סופגים או שבמקרה הטוב זו תהיה תגובה כאוטית בלי סדר ומשמעת. במחצית הראשונה בעטנו 12 פעמים לשער, והם רק פעמיים".

לגבי הבעיות של מילאן מול אופ"א, שדחתה את הצעת המועדון להבראת הבעיות בקשר לפייר פליי הפיננסי אמר גאטוסו: "היה לי קל מאוד לתרץ את ההפסד בבעיות האלה, אבל אין לזה שום קשר. השחקנים מקבלים את המשכורות שלהם בזמן והחברה שמחזיקה את מילאן רצינית מאוד. אין לנו בכלל בעיות בחדר ההלבשה".


גאטוסו. הכחיש קשר לבעיות הכלכליות (Gettyimages)

מילאן רשמה את המאזן הכי גרוע שלה מזה 26 שנה כאשר מאז עונת 1981/82 מילאן לא רשמה שבעה הפסדים ב-17 מחזורים ראשונים. "גאזטה דלו ספורט" סיכם את העונה של מילאן עד כה כבינונית וכתב: "העלייה לליגת האלופות נראית עכשיו כשאיפה אוטופית בלבד, אפילו הליגה האירופית בלתי מושגת". בנוסף ספגה מילאן עד כה העונה 24 שערים ורשמה עונה גרועה יותר רק עם מאסימיליאנו אלגרי ב-2013/14 כשספגה אז 26 שערים ודורגה רק במקום ה-13. בסיום אותה עונה אלגרי עזב.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי