"לכתוב שמילאן איבדה את הכבוד זה לא מתקבל על הדעת"

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Gettyimages

ב"גזטה" תקפו את הרוסונרי בעקבות התבוסה לורונה, המועדון לא נשאר חייב והגיב מיד באתר הרשמי: "ההפסד היה משפיל, אבל המאמן והשחקנים קיבלו על עצמם את האשמה"

(גודל טקסט)
מועדון הכדורגל של מילאן יצא בגלוי באתר הרשמי נגד העיתון "גזטה דלו ספורט" שתקף את הקבוצה אחרי ההפסד להלאס ורונה 3:0. בעיתון נכתב שמילאן איבדה את הכבוד שלה כשהפסידה למועדון תחתית כמו ורונה. הכותרת הראשית של העיתון היתה "מילאן עם אפס כבוד".


לפי העיתון מילאן הפכה לקבוצה שבירה מבלי יכולת להגיב לנעשה במגרש. הרוסונרי שעוברים העונה השפלות גדולות במיוחד כמו התיקו 2:2 נגד בנוונטו העולה החדשה שהשיגה נגדם נקודה ראשונה בסרייה A.


עוד נכתב באתר הקבוצה: "ההפסד של מילאן היה ללא ספק רציני, משפיל ובלתי מתקבל על הדעת, אבל המאמן והשחקנים היו מספיק הוגנים לקבל על עצמם את האשמה ולא הטענה של חוסר כבוד כלפי המועדון וההיסטוריה שלו אינם מתקבלים על הדעת".

Ecco la prima pagina della Gazzetta dello Sport:
⚽ Milan dignità zero
⚽ Juve velocità Max
⚽ Inter, Verdi o il sogno Pastore pic.twitter.com/mqvYIdMSLn

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 18 בדצמבר 2017

מילאן התנצלה על ההפסד, אבל ראשיה טוענים שהאשמה כאילו איבדה את הכבוד העצמי שלה היא אשמה כבדה מדי ומרה מדי. "גם אם יש ביקורת היא לא יכולה לאבד את הכיוון ולומר שאין לנו כבוד. הכדור נשאר כדור והכבוד שלנו הוא משהו אחר" .


מילאן אפילו העלתה חששות של ירידה אפשרית מהליגה בגלל שהיא הפסידה שבעה משחקים עד כה העונה כמו בעונה בה ירדה לסרייה B ב-1981/82. כעת היא מרוחקת עשר נקודות מהקו האדום. באותה עונה 81/82 מילאן לא הצליחה אף פעם לצאת מפיגור וניצחה רק שבעה מ-30 משחקי הליגה אז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי