צפו בתקציר: 0:1 ליובנטוס על רומא, נאפולי הבטיחה עוד שבוע בפסגה

מהדי בנעטיה
מהדי בנעטיה | Gettyimages

שער של בנעטיה ביסס את הביאנקונרי במקום השני, מוליכת הטבלה חזרה פעמיים מפיגור מול סמפדוריה בדרך ל-2:3. אינטר הפסידה 1:0 ומתרחקת מהמקום הראשון, מילאן עם הפסד נוסף, 2:0 לאטאלנטה.

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)
המחזור ה-18 בליגה האיטלקית נמשך היום כשנאפולי הבטיחה לעצמה שבוע נוסף הפסגה כחזרה פעמיים מפיגור וניצחה 2:3 את סמפדוריה, כשיובנטוס המשיכה להשיאר צמודה אליה עם 0:1 על רומא. בנוסף, אינטר רשמה הפסד שני ברציפות, הפעם 1:0 לססואולו. במשחק המוקדם של היום לאציו גברה על קרוטונה 0:4 ונצמדה לצמרת. 



יובנטוס – רומא 0:1
הבינאקונרי ממשיכים להתבסס במקום השני בפער של ארבע נקודות מאינטר השלישית ואחת פחות מנאפולי המוליכה, על חשבון רומא שנשארה רביעית. את שער הניצחון כבש דווקא מהדי בנעטיה בדקה ה-18, בלמה המרוקאי של יובנטוס בהווה ששיחק בעבר גם במדי הג'אלורוסי.



בנעטיה. שער ניצחון מול האקסית (Gettyimages)



מילאן – אטאלנטה 2:0. צפו בתקציר
הרוסונרי סופרים ניצחון שני ברציפות ונמצאים רק במקום ה-11 עם 24 נקודות. החבורה של גספאריני מחברים ניצחון שני ברצף ונמצאים כבר במקום השביעי עם 27 נקודות. בריאן כריטאנטה הפתיע את הסן סירו בדקה ה-32, כשהעלה את אטאלנטה ל-0:1. החגיגה של האורחים המשיכה בדקה ה-71 כשלאונדרו ספינאצולה סידר לג'וסיפ אילצ'יץ' את השני והסלובני קבע 0:2 ענק.

Full-time #MilanAtalanta 0-2 pic.twitter.com/e3zacYv7Yy

— AC Milan (@acmilan) December 23, 2017



ססואולו – אינטר 0:1

הנראזורי הגיעו להתמודדות לאחר המפלה מול אודינזה במחזור הקודם, ובעקבות ההפסד המפתיע נשארו עם 40 נקודות במקום השלישי. המארחת התאוששה מההפסד לאטאלנטה בשבוע שעבר, וטיפסו למקום ה-14 עם 20 נקודות. בדקה ה-34 נכבש שער הניצחון כשדייגו פאלצ'ינלי נגח מקרוב הגבהה מימין של מתיאו פוליטאנו. מאורו איקרדי קיבל הזדמות להשוות מהנקודה הלבנה בדקה ה-49 אך נהדף על ידי אנדראה קונסילי.



איקרדי. מה יהיה עם אינטר? (Gettyimages)


נאפולי  – סמפדוריה 2:3

שחקניו של מאוריציו סארי הבטיחו לעצמם שבוע נוסף בפסגה על חשבון סמפדוריה. גסטון רמירס הפתיע את מוליכת הטבלה כבר אחרי שתי דקות כשבעט כדור חופשי מקצה הרחבה לרשת של פפה ריינה, אך אלאן השווה בדקה ה-16 מריבאונד. בדקה ה-27 אקס נאפולי פאביו קואליירלה החזיר את היתרון לאורחים מהנקודה הלבנה.


בדקה ה-33 דריס מרטנס בישל ללורנצו אינסינייה את ה-2:2, ושש דקות לאחר מכן הבלגי רשם בישול נוסף עם מסירת רוחב לקפטן מארק האמשיק, שקבע מהפך ו-2:3. גם העובדה שמוליכת הטבלה נשארה בעשרה שחקנים בדקה ה-77 אחרי צהוב שני של מריו רוי לא שינתה את התוצאה בסיום. אגב האמשיק, הסלובקי לא כבש רק את שער הניצחון אלא גם הפך למלך השערים בכל הזמנים של נאפולי עם 116 שערים, אחד יותר מדייגו ארמנדו מראדונה.



האמשיק. המלך הבלתי מעורער של נאפולי (Gettyimages)

 

לאציו – קרוטונה 0:4

התוצאה מעט מטעה. לאציו התקשתה מול הקבוצה הצנועה מהמקום ה-16, אך בדקה ה-55 הסכר נפרץ. ג'ורדן לוקאקאו, אחיו של חלוץ מנצ'סטר יונייטד, קיבל את הכדור מצ'ירו אימובילה והעניק למארחת 0:1 יקר. 12 דקות לסיום המבשל הפך לכובש. אימובילה כבש את ה-16 שלו העונה (אחד פחות מאיקרדי). לוליץ' (85) ואנדרסון (89) הוסיפו. בעקבות הניצחון לאציו, שאיבדה במפתיע נקודות במחזוק הקודם מול אטאלנטה, שמרה על מרחק סביר מחבורת הצמרת הגבוהה והיא במקום החמישי כשבמאזנה 36 נקודות.


#SerieATIM#LazioCrotone 4-0 FT!
Quattro reti con quattro diversi marcatori: #LaPrimaSquadraDellaCapitale cala il poker all'Olimpico!#AvantiLaziopic.twitter.com/lkxVCaR8jM

— S.S.Lazio (@OfficialSSLazio) December 23, 2017


תוצאות נוספות

ספאל – טורינו 2:2

(פדריקו ויויאני 42, מירקו אנטונצ'י (עצמי) 69 / יאגו פאלקה 1, 10)


 

אודינזה – ורונה 0:4

(אנטונין ברק 27, 68, סילבן וידמר 44, קווין לזאניה 80)

 

גנואה – בנבנטו 0:1

(ג'אנלוקה לפאדולה, פנדל, 92)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי