צפו בתקציר: יובנטוס בחצי גמר הגביע לאחר 0:2 על טורינו

יובה חוגגת
יובה חוגגת | טוויטר

גם בהרכב חסר לא התקשתה הגברת הזקנה להשלים ניצחון 20 ב-29 מפגשי הדרבי האחרונים עם שערים של דגלאס קוסטה ומנדז'וקיץ'. היריבה בחצי: אטאלנטה

(גודל טקסט)

 יובנטוס עלתה לחצי גמר הגביע האיטלקי אחרי שגברה 0:2 על טורינו ברבע הגמר משערים של דגלאס קוסטה ומריו מנדז'וקיץ'. ב-25 השנים האחרונים נפגשו שתי הקבוצות 29 פעמים (27 בליגה ו-2 בגביע) בדרבי של טורינו והגברת הזקנה ניצחה ב-20 פעמיים, כולל במפגש הקודם בגביע בעונת 2015/16 שהסתיים ב-0:4.

האלופה התייצבה למשחק ללא ג'יגי בופון, בעוד אנדראה ברצאלי, מהדי בנעטיה ואלכס סנדרו נותרו על הספסל. סמי חדירה עלה לשחק רק בדקה ה-60 וגונסאלו היגוואין בדקה ה-78. אלא שגם כך הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות  הספיקו ליובה לטייל לחצי הגמר שם תפגוש את אטאלנטה. במשחק חצי הגמר השני ייפגשו מילאן ולאציו.

השער הראשון בדקה ה-15 הובקע לאחר מבצע קבוצתי מרהיב של יובנטוס שהחל בפריצה של קוואדו אסאמואה משמאל, הגיע לפאולו דיבאלה שהכניס כדור שחתך את הגנת טורינו והותיר לקוסטה רק לבעוט לשער של ואניה מילנקוביץ'-סאביץ' בן ה-20, אחיו הצעיר של קשר וכוכב לאציו.


מנדז'וקיץ' דוהר לשער של טורינו בדרך ל-0:2 (טוויטר)

השער השני בדקה ה-67 היה מעורר מחלוקת. אפרייה אקווה הגנאי של טורינו הוכשל ללא תגובת השופט, יובה השתלטה על הכדור שהלך למנדז'וקיץ' והקרואטי במאסיביות אופיינית חדר לרחבה, זרק בלם ובעט שטוח לרשת,, 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי