צפו בתקציר: נאפולי ויובנטוס ניצחו, רומא הפסידה, שער הזוי לבונוצ'י

לאונרדו בונוצ'י
לאונרדו בונוצ'י | Getty

המוליכה גברה 0:2 על ורונה, שער של ברנרדסקי סידר 0:1 על קליארי. בלם מילאן פגע בראשו בכדור ב-0:1 על קרוטונה. רביעייה לאימובילה ב-2:5 של לאציו, ניצחון שני רצוף לבנבנטו. רומא נכנעה 2:1 לאטאלנטה

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)
נאפולי ניצחה 0:2 בבית את ורונה במסגרת המחזור ה-20, ונשארה ראשונה בטבלה עם נקודה יותר מיובנטוס, שגברה 0:1 בחוץ על קליארי. אבל הסיפור הגדול של המחזור הגיע מבנבנטו. העולה החדשה שצברה נקודה אחת ב-18 משחקים רשמה ניצחון שני ברציפות ועוד 2:3 על סמפדוריה מהצמרת. וכעת בנבנטו רק שמונה נקודות מהקו האדום.


רומא המשיכה להתדרדר עם הפסד שני בשלושה משחקים, הפעם בבית ב-2:1 מול אטאלנטה וראתה לא רק את חזון האליפות מתרחק אלא גם את היריבה העירונית לאציו דוחקת אותה מארבע הגדולות ומהכרטיסים לליגת האלופות. צ'ירו אימובילה כבש רביעייה ב-2:5 של ביאנקוצ'לסטי אצל ספאל והשתווה למאורו איקרדי בראש טבלת מלך השערים עם 18 כיבושים לכל אחד. מילאן שברה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עם 0:1 ביתי על קרוטונה משער הזוי של לאונרדו בונוצ'י. 



קליארי – יובנטוס 1:0
הביאנקונרי נשארו במקום השני עם נקודה פחות מהמוליכה נאפולי, כשרשמו ניצחון ליגה רביעי ברציפות על חשבון הרוסובלו שנשארה במקום ה-16. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-74 כשדוגלאס קוסטה פרץ מצד ימין והעביר כדור רוחב נהדר, אותו דחק מקרוב פדריקו ברנרדסקי כדי לקבוע 0:1 שהיה שווה ניצחון בסופו של דבר.



ברנרדסקי. שער ששווה שלוש נקודות (AFP)


נאפולי – ורונה 0:2
זה לקח לפרנטופיי 66 דקות לפרוץ את הבונקר של הלפני אחרונה בטבלה אבל בסופו של דבר השלימה מוליכת הטבלה עוד שלוש נקודות במאבק הדו ראשי מול יובנטוס. בדקה ה-66 קאלידו קוליבאלי נגח לרשת מקרן של דריס מרטנס וקבע 0:1, וכעבור 12 דקות חרך לורנצו אינסינייה את אגף שמאל ושלח כדור רוחב אליו הגיע בריצה חוסה קאייחון וקבע את תוצאת המשחק.


רומא – אטאלנטה 2:1 (צפו בתקציר)
הג'אלורוסי  במשבר. זה לא רק נקודה אחת משלושה משחקים וצניחה למקום החמישי, זה גם שישה שערים בשבעה משחקים בכל המסגרות. וכשלא כובשים קשה מאוד לצבור נקודות. האורחים סגרו מחצית ב-0:2 משתי מתפרצות שהסתיימו בכדור ברשת, תחילה היה אנדרס קורניליוס בדקה ה-14 וכעבור חמש דקות מרטן דה רון ההולנדי שהורחק בצהוב שני בדקה ה-45.



שחקני אטאלנטה חוגגים עלייה לשלב הבא (Gettyimages)


רומא איימה 18 פעמים על השער, חמש למסגרת אבל הרשיתה רק פעם אחת. בדקה ה-56 העביר סטפן אל שעראווי כדור עומק לאדין ז'דקו שכבש את השער התשיעי שלו העונה שלא שינה דבר.


בנבנטו – סמפדוריה 2:3
עד הדקה ה-69 זה נראה כמו משחק טיפוסי של המכשפות: ויד בלץ, השוער המארח, עם הדיפה גרועה אפשר לג'אנלוקה קפרארי לדחוק מקרוב את ה-0:1. אבל אז הגיע מאסימו קודה, מי שכבש את שער הניצחון על קייבו במחזור שעבר. קודה הפליא הפעם בצמד (69 ו-84) ואנריקו ברינולה קבע 1:3 בתוספת הזמן, כשהאורחת אף נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של ג'אקופו סאלה. שער של דויד קואנסקי בדקה ה-94 לא הצליח לעצור את חגיגות השמחה המטורפות בעיר המכשפות.



בנבנטו. בסוף הם עוד יישארו בליגה (Getty)


ספאל – לאציו 5:2 
האורחים כנראה לא יזכו באליפות אבל בהחלט יתחרו על התואר הקבוצה המלהיבה באיטליה עם השחקן הנוצץ. לואיס אלברטו כבש בדקה ה-5 ואימובילה ירה בדקות 19, 26 41 ו-51. מירקו אנטונוצ'י בפנדל בדקה ה-8 קבע שוויון זמני ובדקה ה-31 צימק ל-3:2 אבל לאציו היתה גדולה על המארחת



אימבולה וכדור המשחק. לא מפסיק להפציץ (Getty)


מילאן – קרוטונה 0:1 
מזל טוב ללאונרדו בונוצ'י. בדקה ה-54 הוגבהה כדור קרן לרחבת האורחים, אלכס קורדס יצא ותפס אוויר בעוד הבלם בניסיון להתחמק מהשוער הוריד את ראשו רק כדי לפגוע בכדור ולשלוח אותו לרשת.



בונוצ'י חוגג שער בכורה במועדון החדש (Getty)


טורינו – בולוניה 0:3

אחרי שנפרדה מסינישה מיכאילוביץ' ולראשונה עם וולטר מצארי על הקווים, המארחת חזרה לנצח בליגה אחרי ארבעה מחזורים מאכזבים ונצמדה לפיורנטינה. לורנצו דה סילבסטרי פתח את החגיגה עם שער בדקה ה-38, האורחת קיבלה הזדמנות לאזן אך אריק פולגאר החמיץ פנדל בצורה רשלנית בדקה ה-50. שלוש דקות לאחר מכן, אמבאייה ניאנג הכפיל עם שערו השני העונה, יאגו פאלקה (85) חתם עם השמיני שלו העונה בליגה.



 פאלקה. ניצחון ראשון בעידן ולטר מצארי (אתר רשמי טורינו)


תוצאה נוספת:
גנואה – ססאולו 0:1 (אנדריי גאלבינוב 80)
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי