דיבאלה נפצע בשריר ונמצא בספק גדול לשמינית גמר הצ'מפיונס

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

כוכב יובנטוס ירד בדמעות מהמגרש ב-0:1 על קליארי, באיטליה מעריכים שייעדר לפחות כחודש. קריאות גזעניות לעבר מטווידי שכתב: "אנשים חלשים שמונעים משנאה"

(גודל טקסט)
מכה קשה ליובנטוס: פאולו דיבאלה נפצע במהלך המשחק אמש (שבת) 0:1 על קליארי באמצע ספרינט ולאחר המשחק התברר כי הוא סובל מפגיעה בשריר מיתר הברך.


"לה ג'ויה" ירד מהמגרש עם דמעות בעיניים והוא נמצא בספק גדול למשחק הראשון נגד טוטנהאם בשמינית גמר ליגת האלופות ב-13 בפברואר. השחקן יקבל מנוחה בשבועיים הקרובים בהם הסרייה א' תצא לפגרה ולאחריה תתבצע הערכה נוספת. הפציעה של דיבאלה אירעה דווקא כשמסימיליאנו אלגרי חגג את ניצחונו ה-200 בסרייה א' כאשר 100 מהם היו כמאמן ביובנטוס.




בעניין אחר, אירוע מכוער התרחש במהלך המשחק כאשר הקשר הצרפתי בלס מטווידי היה שוב קורבן לקריאות גזעניות בפעם השנייה בתוך חודש. השחקן ניגש במהלך המשחק לשופט ג'אמפאולו קלרבזה וביקש שהתערב, אך השופט סירב.


מטווידי העלה פוסט בפייסבוק בו כתב: "חוויתי גזענות נגדי במהלך המשחק. אנשים חלשים ניסו להטריד אותי עם שנאה ואני לא בן אדם שמונע על ידי שנאה. אני יכול רק להצטער עבורם בגלל הדוגמה הרעה שהם נותנים. כדורגל מפיץ איכות, שוויון ותשוקה ולכן אני נמצא כאן". מקרה דומה התרחש נגד ורונה בדצמבר, והמועדון נקנס ב-20 אלף ליש"ט וחלק מהיציעים נסגרו למספר משחקים.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי