צפו בתקרית: אינסינייה הוחלף בדקה ה-74 וקרא לסארי 'אפס'

לורנצו אינסינייה
לורנצו אינסינייה | AFP

קשר נאפולי עורר סערה כשירד אל הספסל בדקה ה-74 מול אטלאנטה ותקף את מאמנו, שהגיב: "תסתום את הפה". קוליבאלי ספג קריאות גזעניות בברגמו, אטלאנטה תעמוד לדין?

(גודל טקסט)

נאפולי שמרה אמש (ראשון) על הפסגה האיטלקית עם 0:1 היסטורי על אטלאנטה. הפרטנופי רשמו את הניצחון השני שלהם ב-20 השנים האחרונות בברגמו, בזכות שער אדיר של דריס מרטנס. בזמן שהבלגי כבש את שערו ה-11 העונה בליגה האיטלקית, לורנצו אינסינייה גנב את ההצגה. הקשר הוחלף בדקה ה-74 ורתח מזעם על מאוריסיו סארי.

במהלך הירידה של הכוכב לספסל הוא סינן לעבר המאמן: "אפס, אתה אפס", מילים שעוררו תגובה מצד סארי: "תעלה מיד למעלה ותסתום את הפה". שחקני הספסל של נאפולי הצליחו להרגיע את אינסינייה, שבסיום חגג עם כל הקבוצה את הניצחון היקר. סארי ניסה להסביר בסיום: "שום דבר מיוחד לא קרה בינינו. המריבות האלה נורמליות, אנחנו רבים ככה שלוש פעמים בשבוע ובכל פעם זה מסתיים בזה שאני אומר ללורנצו לסתום את הפה. זה ריב רגיל בין מאמן לשחקן שהוחלף, הוא מתעצבן וזה בסדר". 

בינתיים, ב'קוריירה דלו ספורט' טוענים כי במהלך המשחק בברגמו, אוהדי אטלאנטה קראו קריאות גזעניות לעבר קאלידו קוליבאלי, בנוסף גם בקבוק שתייה נזרק לעבר הבלם ועדיין לא ברור האם המארחת תעמוד לדין. סארי התייחס לסוגיה בסיום: "עכשיו שהכעסים נותרו בצד, יש יותר מדי תופעות של גזענות. זה לא נעים שקוראים לעברו כל המשחק, הוא לא נגוע בשום דבר".

עניין שבשגרה. אינסינייה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי