צפו בתקציר: דוגלאס קוסטה סידר ליובנטוס 0:1 על גנואה

דוגאלס קוסטה
דוגאלס קוסטה | אתר רשמי

מנדז'וקיץ' בישל לברזילאי, שסידר לאלופה ניצחון שמיני ברציפות עם שערו השני ואלגרי רחוק רק נקודה מנאפולי. הפסד עשירי העונה לגנואה, שרחוקה רק חמש נקודות מהקו האדום. ספרד: 1:1 בין אייבר למלאגה

קבוצות: גנואה
(גודל טקסט)
המחזור ה-21 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם הניצחון השמיני ברציפות של יובנטוס. הגברת הזקנה גברה 0:1 על גנואה, וקיזז את הפער מנאפולי לנקודה בלבד. בדיוק כמו הפרטנופי, גם האלופה לא הצליחה למחוץ את היריבה שלה והסתפקה בשער בודד.


16 דקות הספיקו למארחת, כשמריו מנדז'וקיץ' סידר לדוגלאס קוסטה שער שני העונה. התצוגה מול גנואה השלימה 270 דקות רצופות ללא ספיגה, והנחילה לאורחת הפסד עשירי העונה כשהיא מדורגת במקום ה-15, מרחק חמש נקודות בלבד מהקו האדום. יובנטוס ממשיכה להסתדר ללא פאולו דיבאלה, וכל מה שנותר לה זה להמתין למעידה של הקבוצה של מאוריסיו סארי, כדי לשוב למקום שאותו היא מכירה כל כך טוב. 



Bianconeri on the board! #ForzaJuve#JuveGenoapic.twitter.com/N791Q2LUAA

— JuventusFC (@juventusfcen) 22 בינואר 2018

Douglas Costa dedicates his goal to Paulo Dybala. #DybalaMaskpic.twitter.com/K2QuTjmVRn

— Forza Juventus (@ForzaJuve2017) 22 בינואר 2018


ספרד


אייבר – מלאגה 1:1
המחזור ה-21 ננעל עם שוויון במשחק בין מלאגה לאייבר. סוגרת הטבלה הצליחה לעצור את הקריסה ואחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים היא השיגה נקודה חשובה. לעומתה, המארחת פספסה הזדמנות להיצמד לחלק העליון. יוסף אן נסירי הפיח תקוות אצל מלאגה בדקה ה-16, אך קיקה (76) קבע את תוצאת הסיום. זדרבקו קוזמנוביץ' ממלאגה הורחק בתוספת הזמן אחרי שספג כרטיס צהוב שני, דקות בודדות אחרי שנכנס כמחליף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי