צפו בתקציר: 0:2 ליובנטוס על קייבו, שסיימה עם תשעה שחקנים

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים | AFP

הגברת הזקנה חזרה זמנית למקום הראשון בזכות שערים של חדירה והיגוואין, לאחר שהחמורים המעופפים ספגו שני כרטיסים אדומים. במשחק שפתח את המחזור ה-22, אטאלנטה דרסה את ססואולו 0:3

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בסרייה A האיטלקית יצא היום (שבת) לדרך, כאשר יובנטוס גברה 0:2 על קייבו, שסיימה את המשחק בתשעה שחקנים. במשחק שפתח את המחזור, אטאלנטה הביסה את ססואולו 0:3.


קייבו – יובנטוס 2:0
הגברת  עלתה זמנית למקום הראשון בטבלה עם 56 נקודות. לעומת זאת, החמורים המעופפים רשמו את הפסדם החמישי בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. המארחת כרגע במקום ה-13 עם 22 נקודות, אך עלולה לרדת עד המקום ה-20 במידה ויריבותיה לתחתית ינצחו מחר.

הרגעים הבולטים ביותר במחצית הראשונה היו העבירות המיותרות של סמואל בסטיאן לקראת סיום המחצית שגרמו לבלגי לספוג שני צהובים מהירים ולהיות מורחק בכרטיס אדום. שחקני קייבו לא למדו את הלקח מההרחקה של סבסטיאן, כאשר בדקה ה-62 קצ'יאטורה ספג כרטיס אדום בעקבות דיבורים מיותרים ותנועת אזיקים לעברו השופט. חלפו רק חמש דקות מההרחקה השנייה ופדריקו ברנרדסקי סידר לסמי חדירה את ה-0:1. בדקה ה-88 דוגלאס קוסטה הגביה משמאל לרחבה וגונסאלו היגוואין נגח את ה-0:2.

סמי חדירה. שחרר את הפקק (AFP)
סמי חדירה. שחרר את הפקק (AFP)

ססואולו – אטאלנטה 3:0
החבורה של גספאריני השיגה שלוש נקודות חשובות בחוץ, שעזרו לה להשיג את ניצחונה השלישי בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות והיא נמצאת במקום השביעי עם 33 נקודות. המארחת רק במקום ה-14 עם 22 נקודות. אנדראה מאסיילו העלה את אטאלנטה ליתרון כבר בדקה ה-30, מבישול של ג'וסיפ איליצ'יץ'. בדקה ה-83 בראיין כריסטיאנה הכפיל ושלוש דקות לאחר מכן רמו פרולר כבש את השלישי וחתם את תוצאת המשחק.

שחקני אטאלנטה חוגגים ניצחון חוץ חשוב (gettyimages)
שחקני אטאלנטה חוגגים ניצחון חוץ חשוב (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי