צפו: פיורנטינה קופחה, יובנטוס ניצחה 0:2 ועלתה לפסגה

פדריקו ברנרדסקי
פדריקו ברנרדסקי | AFP

השופט כבר פסק לפנדל לזכות הוויולה, אך הקוון התערב, שופטי הוידאו פספסו ובמחצית השנייה ברנרדסקי בשער נפלא כבש מול האקסית והיגוואין קבע את תוצאת המשחק. הפער מנאפולי: שתי נקודות

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)
איזו פתיחה סוערת למחזור ה-24 בסרייה A האיטלקית. יובנטוס התארחה בפירנצה אצל פיורנטינה לקרב צמרת, בסיומו ניצחה בקושי 0:2 ולפחות עד מחר, כאשר נאפולי תארח את לאציו, היא במקום הראשון.


היה זה משחקו ה-500 של השוער האגדי ג'אנלואיג'י בופון במדי הגברת הזקנה בליגה (כולל 37 משחקים בליגת המשנה) והוא סידר מספר הצלות בדרך לניצחון יקר, אבל כוכב הערב היה ללא ספק פדריקו ברנרדסקי, הקשר בן ה-23 שנרכש הקיץ מפיורנטינה ובכדור חופשי נפלא לפינה הרחוקה הכניע את מועדון נעוריו, כשלקראת הסיום היה זה גונסאלו היגוואין שקבע את תוצאת המשחק.



המחצית הראשונה הייתה סוערת וסדרת טעויות קשה קיפחה את פיורנטינה כהוגן. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ופסק על פנדל לזכות הוויולה בעקבות נגיעת יד של ג'ורג'יו קייליני, שחקני הביאנקונרי מחו והשופט החליט להיעזר במצלמות. הוא הורה שוב על פנדל למקומיים, על אף שספק אם הייתה זו נגיעת יד שהצדיקה פנדל, אלא שאז הקוון טען לנבדל – ולאחר ששחקני יובנטוס עשו הכל כדי למנוע את הבעיטה, החליט השופט לחזור בו והעביר את הכדור לביאנקונרי. המעניין הוא שגם נבדל כנראה שלא היה, מכיוון שהמסירה שבגינה בוטל הפנדל ככל הנראה הגיעה מרגלו של אלכס סנדרו, מגן האורחים.



ברנרדסקי כובש מול האקסית בה גדל וחוגג (AFP)


במחצית השנייה האורחים כבר הכריעו את ההתמודדות. הם אמנם לא התפוצצו כמו ב-0:7 הביתי על סאסואולו בראשון האחרון, אבל כאמור היה זה פדריקו ברנרדסקי שבדקה ה-56 מצא בכדור חופשי את הפינה הרחוקה והעלה את קבוצתו ליתרון – שערו הרביעי בשישה משחקים בהם פתח בהרכב – וגונסאלו היגוואין ממצב של אחד על אחד גילגל את השני בדקה ה-86.


יובנטוס כעת שוב בפסגה עם 62 נקודות, שתיים יותר מלנאפולי שתשחק רק מחר. הסגולים יסיימו את המחזור ה-24 במקום השביעי כשלזכותם 31 נקודות והם ניצחון אחד בלבד מששת המשחקים האחרונים.


Gianluigi Buffon will make his 500th league appearance for Juventus against Fiorentina tonight pic.twitter.com/qiBR03ONlm

— B/R Football (@brfootball) February 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי