אלגרי: היכולת מול פיורנטינה לא תספיק נגד טוטנהאם

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | Gettyimages

המאמן שניהל את משחקו ה-200 בביאנקונרי לא יצא מגדרו אחרי ה-0:2 בפירנצה. בופון רשם את משחקו ה-500 בגברת הזקנה. ברנרדסקי שכבש מול האקסית: "משחק שהתללוה בהמון רגשות. ביקורת על שופטי הווידאו

(גודל טקסט)
יובנטוס מוכנה למפגש שלה ביום שלישי (21:45) מול טוטנהאם במסגרת המשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות אחרי שניצחה את פיורנטינה 0:2 בפירנצה ורשמה משחק 16 מאז ההפסד לסמפדוריה 3:2 בו ספגה רק שער אחד והפרש שערים מדהים של 1:31. בנוסף עלתנ יובה זמנית למקום הראשון.


בנוסף לניצחון, שלוש דמויות מרכזיות ביובנטוס רשמו ציוני דרך אישיים משמעותיים, כשהשוער ג'אנלואיג'י בופון חגג את משחקו ה-500 בקבוצה, המאמן מסימיליאנו אלגרי ניהל את המשחק ה-200 שלו ביובה עם 142 נצחונות, 32 תיקו ורק 26 הפסדים (71 אחוזי הצלחה) והחלוץ הארגנטינאי גונסלו היגוואין כבש את שערו ה-50 במדי הגברת הזקנה.



אלגרי טען אחרי המשחק שיובה חייבת להשתפר במשחקה כדי להצליח נגד טוטנהאם: "יהיה נחמד אם נעלה לרבע הגמר, אבל טוטנהאם קבוצה עם טכניקה מצויינת. המשחקים באלופות יהיו צמודים ואנחנו צריכים לשחק טוב יותר מאשר נגד פיורנטינה". פאולו דיבאלה הפצוע לא שיחק והמאמן אמר שהוא לא משוכנע שהארגנטינאי יהיה כשיר למשחק: "הוא שחקן חשוב ואני לא יכול לקחת סיכונים איתו".


+ + + + #G1G1@GianluigiBuffon#FiorentinaJuvepic.twitter.com/IP4DlNoubM

— JuventusFC (@juventusfc) February 9, 2018

בתקשורת האיטלקית שוב עסקו בטכנולוגיית ה-VAR הבעייתית שביטלה פנדל לפיורנטינה, שמאמנה סטפנו פיולי טען: "הטכנולוגיה קבעה את תוצאת המשחק. לקח להם עידן כדי להגיע להחלטה וזה סימן שלא היה מצב ברור. חיכינו שלוש דקות וזה אומר הכל. אמרו לנו שהיה נבדל, אבל לכולם היה ברור שזה לא חד וחלק. אירועים כאלה משנים את כל המשחק שהיה עד אז שקול".


Quello di stasera è il GOL NUMERO 5️⃣0️⃣del PIPA in bianconero! #FiorentinaJuvepic.twitter.com/Aji7ECb3BN

— JuventusFC (@juventusfc) 9 בפברואר 2018

חלוץ יובנטוס פדריקו ברנרדסקי כבש מול קבוצתו לשעבר וחגג את השער, דבר שהרגיז את אוהדי פיורנטינה. האיטלקי התייחס לעניין כשאמר: "זה היה משחק מיוחד עבורי שהתלווה בהמון רגשות. מקצוען אמיתי חייב להתמקד במגרש ולעזור לחבריו לקבוצה. שריקות הבוז נגדי? כל מקצוען מקבל החלטות בקריירה ויש כאלה שלא אוהבים אותן. אני מכבד את האוהדים של פיורנטינה, אבל יש לי גם כבוד לאוהדים שלנו ולכן חגגתי".


בטוטנהאם יכולים להיות מודאגים מיכולתו של היגוואין שכבש שישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים שלו. הפעם האחרונה שהחלוץ כבש בשלושה משחקי ליגה ברציפות הייתה בינואר 2017. "אף פעם לא קל לנצח בפירנצה", אמר היגוואין. "לא היה לנו משחק מבריק אבל לא ויתרנו. ניצחנו ועשינו צעד משמעותי מאוד לעבר הסקודטו. במשחקים האחרונים. אני רגוע מול השער וזה עובד".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי