דיווח: מילאן ואינטר רוצות לצרף את מריו באלוטלי

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | Gettyimages

"גאזטה דלו ספורט" מדווח ששתי הקבוצות ממילאנו מעוניינות בחלוץ ששיחק אצלן בעבר ויסיים את חוזהו בניס בתום העונה. הוא מצידו נוטה לרוסונרי. בלם מונאקו קורא למנות את ראניירי למאמן איטליה ולזמן את באלוטלי

(גודל טקסט)
האם מריו באלוטלי בדרך חזרה למילאנו? "גאזטה דלו ספורט" מדווח היום (שבת) שאינטר ומילאן נאבקות על שרותיו של החלוץ הסורר שעזב בטריקת דלת את הכדורגל האיטלקי, אך נראה שאחרי שנתיים בניס נראה הוא עבר שיקום רציני וחזר לכושרו הטוב מימיו במנצ'סטר סיטי. בקיץ הקרוב הוא יהיה שחקן חופשי ושתי הקבוצות של מילנו בהן שיחק בעבר רוצות שיחזור אליהן. בדיווח הודגש שבאלוטלי קרוב יותר לרוסונרי מאשר לנראזורי אצלם טופח מגיל צעיר על ידי רוברטו מאנצ'יני טיפח אותו מגיל צעיר.

"הילד הרע" של הכדורגל האיטלקי רוצה לחזור לשחק בנבחרת איטליה ומשוכנע שיוכל לחזור בגדול רק אם ישחק שוב באחת הקבוצות הגדולות באיטליה. בניס הוא כבש עד כה 28 שערי ליגה ב-48 משחקי ליגה בשנה וחצי ורק בניצחון 2:3 האחרון על לוקומוטיב מוסקבה בליגה האירופית כבש צמד. העונה כבש 20 שערים ב-25 משחקים בכל המסגרות, בהחלט מאזן של חלוץ צמרת. 

בתוך כך, בלמה האיטלקי של מונאקו אנדראה ראג'י, אמר שאם מאמן נאנט קלאודיו ראניירי ימונה למאמן נבחרת איטליה ויזמן את באלוטלי, זו תהיה תוספת כח רצינית ל"סקוואדרה אזורה" שלא עלתה למונדיאל הקרוב ברוסיה. נשיא נאנט כבר אמר שלא יעמוד בדרכו אם הוא ירצה להגשים חלום ולאמן את הנבחרת. "לראניירי יש את כל מה שדרוש כדי להיות מאמן איטליה", אמר ראג'י. "באלוטלי חלוץ גדול שיכול להיות הנשק הנוסף של הנבחרת. בתקופה שלו בצרפת הוא הראה שהוא נמצא בכושר מצוין".

 


באלוטלי. באיזה צד של מילאנו החלוץ יבחר? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי